1403/5/22

کد خبر: 24575

1400-10-11 13:25:24

جلسه بررسی راهکارهای توسعه رشته پارا تنیس روی میز

جلسه بررسی راهکارهای توسعه رشته پارا تنیس روی میز، امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور مسوولین فدراسیون های جانبازان و معلولین و تنیس روی میز برگزار شد.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در این جلسه که با حضور قارداشی و حسنی، رئیس و دبیر فدراسیون تنیس روی میز، لیموچی مسوول کمیته پاراتنیس روی میز، اسبقیان، حمیدی و ابراهیمی رئیس، دبیر و مدیر روابط عمومی فدراسیون جانبازان تشکیل شد، موانع و چالش های "رشته ورزشی تنیس روی میز"، در طول یک سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سیدمحمد شروین اسبقیان در این خصوص گفت: گزارشات بسیاری از ورزشکاران جانباز و معلول در سراسر استان ها دریافت کردیم. همچنین روسای هیئت های جانبازان استانی نیز، از بلاتکلیفی این رشته و عدم ارائه ی خدمات به ورزشکاران گلایه داشته اند.

اسبقیان افزود: با توجه به شرایط موجود درخواست کرده ام در وزارت ورزش و جوانان با حضور معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و مسوولین دو فدراسیون، جلسه ای جهت تصمیم گیری مناسب و راهکارهای توسعه این رشته زیبای ورزشی برگزار شود.

در ادامه مهرداد علی قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، ضمن استقبال از این پیشنهاد تاکید کرد: تنیس روی میز یکی از پنج ورزش پرطرفدار و فعال کمیته بین المللی المپیک در جهان است و کشور ما نیز طیف گسترده ای از مخاطبان، در رده های سنی مختلف را تحت پوشش و نظارت خود دارد. افزودن بخش جانبازان و معلولین به این فدراسیون مستلزم تامین امکانات خاص خود است.

قارداشی در پایان خاطر نشان کرد: در مقایسه با سایر رشته های انتقالی پارا تنیس روی میز هزینه های پشتیبانی، تجهیزات و زیرساخت های ویژه ی خود را می طلبد که به دلیل مشکلات اقتصادی سال گذشته در امور عمرانی و سالن های ورزشی با محدودیت هایی روبه رو بودیم و همین مسائل کار را تا حدی دشوار می کند.

در جریان برگزاری این نشست مسوولین فدراسیون تنیس روی میز با حضور بر مزار شهید گمنام فدراسیون جانبازان و معلولین به مقام شامخ شهدای کشورمان ادای دین کردند و در پایان جلسه رئیس و دبیر فدراسیون تنیس روی میز از امکانات، سالن های ورزشی و کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین بازدید کردند.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu