1403/5/22

کد خبر: 24666

1400-10-11 13:25:24

ایزدی: طی دو مرحله بسته های معیشتی را توزیع کردیم/ اهدا یک ویلچر از سوی هیئت

ایزدی رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان بوشهر درباره فعالیت این هیئت در رزمایش "همت جوانانه و کمک مومنانه" توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مُدظله العالی) در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، هیئت بوشهر به توزیع بسته‌های بهداشتی و حمایتی پرداخت.

غلامحسین ایزدی رئیس هیئت در گفتگو با وب سایت فدراسیون بیان کرد: با توجه به اینکه هزینه تهیه امکانات ورزشی چند برابر شده و شیوع بیماری کرونا به برخی از خانواده های ورزشکاران جانباز و معلول از نظر اقتصادی آسیب زده است، هیئت استان بوشهر نیز به منظور حمایت از این افراد در رزمایش "همت جوانانه و کمک مومنانه" حاضر شد.

وی ادامه داد: بسته های معیشتی را طی ۲ مرحله در بین خانواده های آسیب دیده استان توزیع کردیم همچنین باتوجه به اطلاعاتی که داشتیم و با حمایت سازمان بهزیستی و انجمن های معلولین استان، یک عدد ویلچر تهیه و به خانواده مورد نظر اهدا شد. پیش از این نیز هیئت در اهدا ۴ ویلچر دیگر به افراد نیازمند همکاری داشته است.

رئیس هیئت در پایان گفت: توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی، حل مشکل اشتغال ورزشکاران و پرورش و رشد آنها برای حضور در تیم ملی از اولویت های کاری و چشم انداز فعالیت این هیئت است و در این مقطع با حمایت خیرین استان در نظر داریم، توزیع بسته های معیشتی را همچنان ادامه دهیم و از خانواده ورزشکاران جانباز و معلول حمایت نماییم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu