1403/5/22

کد خبر: 24749

1400-10-11 13:25:24

رزمایش کمک مومنانه همدلی را در جامعه افزایش داد/ در میان هیئت های استان مرکزی عنوان برتر را کسب کردیم

نصیری رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مرکزی درباره فعالیت این هیئت در رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مُدظله العالی) در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، هیئت مرکزی به توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی پرداخت.

ابراهیم نصیری رئیس هیئت در گفتگو با وب سایت فدراسیون بیان کرد: از ابتدا ماه مبارک رمضان همگام با دیگر نهادها و ارگان های دولتی استان، بسته‌های معیشتی و بهداشتی در ۲ مرحله میان افراد نیازمند و خانواده ورزشکاران جانباز و معلول آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا توزیع کردیم.

وی ادامه داد: رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” همدلی را در جامعه افزایش داد و تاثیر بسزایی در حمایت از افراد نیازمند داشت. در این مدت با سازمان بهزیستی و دیگر نهاد‌ها به شناسایی افراد نیازمند پرداختیم و با تهیه لیستی از آنها، سعی کردیم بسته ها را به دست تمام این افراد برسانیم.

رئیس هیئت در پایان گفت: خوشبختانه توانستیم با تلاش همکارانم عنوان هیئت برتر را در میان سایر هیئت های استان مرکزی، بدست آوریم و امیدوارم در ماه مبارک رمضان با تداوم حضور در رزمایش، بتوانیم همگام با جامعه ورزش، ارگان‌ها و نهادهای دولتی از افراد نیازمند حمایت کنیم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu