1403/5/22

کد خبر: 24826

1400-10-11 13:25:24

طباطبائیان: بسته های حمایتی را در سطح استان توزیع کردیم/ حضور قهرمانان پارالمپیکی در رزمایش

 سرپرست هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان تهران درباره فعالیت این هیئت در رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مُدظله العالی) در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، هیئت تهران به توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی پرداخت.

سیدمجید طباطبائیان سرپرست هیئت در گفتگو با وب سایت فدراسیون بیان کرد: از ابتدا ماه مبارک رمضان با حضور در این رزمایش، بسته‌های بهداشتی و معیشتی را در بین خانواده‌های ورزشکاران جانباز و معلول آسیب دیده از بیماری کرونا در استان تهران توزیع کردیم.

وی ادامه داد: دو مرحله توزیع در منطقه شمیران در حال انجام است تا در تمام نقاط پایتخت، حمایت لازم از خانواده مورد نظر انجام گیرد.

طباطبائیان افزود: خوشبختانه جامعه ورزش جانبازان و معلولین در این رزمایش توانست عملکرد موفقی داشته باشد و در این حرکت جهادی با تمام ارگان‌ها و نهاد‌ها همراه شود.

وی عنوان کرد: ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیکی استان تهران نیز به صورت انفرادی به توزیع بسته‌های حمایتی پرداختند و ما در مراحل بعدی به طور حتم از حضور آنها و خیرین استان بهره خواهیم برد.

سرپرست هیئت در پایان گفت: از ستاد آستان قدس رضوی تشکر می کنم که لیست خانواده های مورد نظر را از ما دریافت کردند تا بسته‌های حمایتی دیگری را برای این عزیزان ارسال نمایند.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu