1403/5/22

کد خبر: 24880

1400-10-11 13:25:24

حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون بازدید کرد.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، دکتر سلطانی فر وزیر، دکتر عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه وزارت ورزش وجوانان، سردار قاسمی مشاور وزیر در امور ایثارگران، سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سرهنگ میرجلیلی رئیس تربیت بدنی بسیج، خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، مظلومی رئیس و هادی زاده نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، احمدی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در فدراسیون حضور یافتند.

در این مراسم اسبقیان رئیس، سید باقری بازرس، حسین پور مشاور اقتصادی و سرپرست خزانه داری، گلشنی سرپرست معاون همگانی و ورزش قهرمانی، عسگری مدیر فرهنگی و ابراهیمی مدیر روابط عمومی حضور داشتند.

در ابتدای جلسه اسبقیان درباره عملکرد، فعالیت ها و موفقیت های فدراسیون و ورزشکاران پارالمپیکی گزارشی را ارائه داد.

مسعود سلطانی فر نیز در ادامه جلسه، بیان کرد: خسروی وفا حق بزرگی بر گردن ورزش پارالمپیکی ایران دارد و با دلسوزی تمام امور ورزش جانبازان و معلولین را پیگیری می کند و اسبقیان نیز نیروی توانمندی است که با حضور او خیال ما برای تداوم موفقیت های ورزش پارالمپیک راحت است.

وی ادامه داد: وضعیت برگزاری پارالمپیک توکیو مشخص نیست اما در تلاش هستیم بهترین امکانات را فراهم کنیم تا شاهد حضور موفق کاروان ایران در رویدادهای آینده باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: یاد و خاطره سیامند رحمان را گرامی می داریم چرا که او یکی از شانس های قطعی کسب مدال طلا در تمام رویدادهای جهانی و آسیایی بود و امیدوارم که ورزشکاران دیگری بتوانند مسیر او را ادامه دهند تا همچنان مدال در دست ایران باشد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu