1403/5/22

کد خبر: 24891

1400-10-11 13:25:24

آرمان قدس متعلق به همه آزادی‌خواهان بشر است

سیدمحمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون، سیدمحمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس عنوان کرد: آرمان قدس، آرمانی متعلق به همه آزادی‌خواهان بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجدالاقصی پایه ‌گذاری شد تا همیشه تاریخ است.

متن پیام فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است، آرمانی که متعلق به همه آزادی‌خواهان بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجدالاقصی پایه ‌گذاری شد تا همیشه تاریخ است. روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی(ره) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج ‌کشیده فلسطین است. بدون شک این تدبیر جهانی امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان، تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط تمام آزادی‌خواهان جهان و موجب وحدت بیشتر مسلمانان جهان با آرمان مشترک آزادی قدس شریف شده است.

آنچه مسلم است ، پاسداشت روز جهانی قدس در سال جاری متاثر از بحران جهانی کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، راهپیمایی سراسری روز قدس برگزار نمی‌شود اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های روز جهانی قدس به نحو احسن برگزار خواهد شد اما این محدودیت مانع از حمایت ملت شریف ایران اسلامی از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین نخواهد شد و جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی بی صبرانه در انتظار فرمایشات رهبر معظم انقلاب با امت جهان اسلام به صورت زنده است .

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت های آمریکا از آن، با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و با گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید عالی مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی از خدای متعال پیروزی عاجل مردم مظلوم فلسطین را می خواهیم و بر این باوریم که پیروز نهایی این مبارزه، ملت شریف و بلند قامت فلسطین خواهد بود.

سید محمد شروین اسبقیان

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu