1403/5/22

کد خبر: 24909

1400-10-11 13:25:24

سالروز آزاد سازی خرمشهر گرامی باد

سوم خرداد ماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر، شهر خون و قیام گرامی باد.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، روز سوم خرداد، سالروز جانفشانی های دلیر مردان ایران اسلامی است. بزرگداشت این رخداد تاریخی و سرنوشت‌ساز، قدردانی از رشادت‌های فرزندان غیور کشورمان و تداوم باورها و نگرش های اصیل دفاع از ارزش های ناب انقلاب شکوهمند اسلامی است.

سید محمد شروین اسبقیان با تبریک فرا رسیدن سالروز این حماسه، یادآور شد: حماسه ماندگار آزادسازی خرمشهر فرازی تاریخی در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس است .حماسه ای که در قالب عملیات ظفرمندانه بیت المقدس توان نظامی ایران اسلامی را در قالب سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای مردمی در جهان آشار ساخت و پیروزی بزرگی را در مقابل رژیم بعث عراق و کشورهای متحد و استکبار جهانی به ارمغان آورد .دلاورمردی، رشادت ها، شهامت ها، شهادت ها و ایثارگری هایی که صادقانه و مقتدرانه فتح خرمشهر را به دنبال داشت تا در همیشه ی تاریخ به این حماسه عظیم افتخار کنیم. اکنون در سالروز این نصر عظیم الهی گرامی می داریم یاد و خاطره فرماندهان، رزمندگان و انسان هایی که در راه جهاد برای خدا عزت و اقتدار ایران اسلامی را رقم زدند و این روزها فرصت گرانبهایی است تا بار دیگر با باز نشر و انعکاس روزهای شور و حماسه، ارزش خون شهدا و فداکاری جانبازان و بزرگمردی آزادگان و صبر و مقاومت مادران و پدران این سرزمین پرافتخار را یادآوری کنیم.

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ادای احترام به تمام جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبر معظم انقلاب، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu