1403/5/22

کد خبر: 25122

1400-10-11 13:25:24

رییس فدراسیون سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت گفت

سیدمحمد شروین اسبقیان در پیامی فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین پنجاه و هفتمین سال‌روز قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت گفت. ‌‌‌ به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، متن این پیام به شرح زیر است:

 

۱۴ خرداد ۱۳۶۸ و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ یادآور روزهای پر حادثه، غمبار و حماسی از جنس ایثار، شهادت و عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال‌ها مقاومت و هدایت است. حضرت امام خمینی(ره) مرجع عالی‌قدر جهان تشیع و شخصیت بی‌نظیری بود که در عصر غربت معنویت و اخلاق و عدالت، برای برافراشتن پرچم دینداری و حمایت از محرومان و مستضعفان قیام کرد و با بسیج عمومی دلاور مردان و شیر زنان برای مقابله با استعمار و استبداد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" در چارچوب دین و خردورزی بنیان نهاد.

اینک در گام دوم انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که یادگار ماندگار امام راحل (ره) است و به فضل و عنایت حق‌تعالی و با رهبری داهیانه خلف صالحش، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) مسیر روشنی سپری شده و آینده درخشانی با تکیه بر نیروی عظیم مردمی، در چارچوب علم و ایمان پیش روی جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و سال‌روز قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه جامعه پرافتخار ورزش جانبازان و معلولین تسلیت می‌گویم و امیدوارم بتوانیم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، خون پاک شهیدان و بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نموده و سربلند باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu