1403/5/22

کد خبر: 25479

1400-10-11 13:25:24

برگزاری مجمع عمومی هیئت استان کرمان

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمان برگزار شد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مجمع عمومی سالیانه هیئت کرمان با حضور دکتر اسبقیان رئیس و کشاورز معاون امور استان‌های فدراسیون، میثم پاریزی مدیرکل، معاونین اداره کل ورزش و جوانان، رییس هیئت و روسای هیئت‌های شهرستانی، نمایندگان داوران، ورزشکاران و مربیان و سایر اعضای مجمع امروز سه‌شنبه ۲۷ خرداد ماه برگزار شد.

در مجمع امروز، گزارش عملکرد، حسابرسی مالی و برنامه‌های سال جاری هیئت مورد بررسی قرار گرفت و از روسای هیئت‌های شهرستانی با اهدا لوح قدردانی شد و همچنین مدیرکل و تمام اعضا مجمع از زحمات نخعی رئیس هیئت تشکر کردند.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این نشست گفت: در مجمع انتخاباتی با خدای خود پیمان بسته بودم اگر به عنوان خدمتگزار فدراسیون جانبازان و معلولین با رای اعضا انتخاب شوم، به منظور زیارت گلزار شهدای عزیز کرمان به ویژه سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به این استان سفر کنم و اکنون برای عمل کردن به این عهد بسیار خرسند هستم.

وی ادامه داد: کرمان دیار کریمان است و امروز زیارتگاه بسیجیان عاشق ولایت شده و ما افتخار می‌کنیم که شهید سلیمانی اسطوره و قهرمان ملی متعلق به این استان است.

اسبقیان با اشاره به کارنامه فعالیت خود در عرصه ورزش، گفت: من در رشته‌های فوتبال و دوومیدانی فعالیت کردم و اولین مربی جانبازان و معلولین در استان اردبیل بودم. می‌دانم تمرین و سخت‌کوشی به چه معنا است. ورزش برای من پدیده ذهنی نیست و آن را درک کرده‌ام. من در میدان ورزش بزرگ شدم و ورزشکار بودم و شرایط ورزشکاران را درک می کنم.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: ستاد پیگیری ابلاغیه رئیس محترم جمهور برای حمایت از ورزش جانبازان و معلولین با ریاست وزیر ورزش و جوانان به منظور پیگیری مصوبه شورای عالی فرهنگی انقلاب تشکیل شده است که در توسعه ورزش جانبازان و معلولین نقش بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: نهادهای دولتی و وزارتخانه‌ها مطابق با این مصوبه وظایفی را دارند که ما باید پیگیر اجرایی شدن آن باشیم و در این زمینه مسئولین هیئت‌ها نیز باید از طریق ستاد استان‌ها نیز پیگیر باشند.

اسبقیان اظهار داشت: رئیس کمیته ملی پارالمپیک نقش بسزایی در توسعه زیر ساخت‌های ورزش جانبازان و معلولین داشته است و من از نمایندگان ورزشکاران می‌خواهم با بیان مطالب آسیب‌شناسی به برطرف کردن نقاط ضعف به ما کمک کنند تا این روند توسعه همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس فدراسیون در خصوص جدایی ۸ رشته ورزشی بیان کرد: از کلیه‌ی اعضای مجمع انتخاباتی عذرخواهی می‌کنم که نتوانسته‌ام به قولم عمل کنم و در این مورد به تصمیم اعضای مجمع در خصوص ادامه خدمتم احترام می‌گذارم.

وی افزود: من در طول سی سال خدمت و فعالیتم در پست‌های مدیریتی و مسئولیت هایی که داشتم، به قول‌های خود عمل کرده‌ام و این اولین باری است که به عهدم وفا نکردم. اما دوستان بدانند این تصمیم از سوی کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش اتخاذ شد و آنها نیز با در نظر گرفتن الزامات بین‌المللی به این کارشناسی رسیده‌اند که به طور حتم در این خصوص توضیح داده‌اند یا خواهند داد. به هرحال من به قول خود عمل نکردم و باید پاسخگو باشم و انشاءالله در مجمع آینده، توضیحات لازم را خواهم داد. رئیس فدراسیون در پایان گفت: امروز شاهد مجمعی اخلاقی و ارزشمند بودیم. از مدیرکل، معاونین اداره ورزش و جوانان، نخعی رئیس هیئت و اعضا مجمع برای تلاش‌هایی که برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین انجام می دهند تشکر می‌کنم و کسب جایگاه نخست این هیئت در گروه ج و ارزشیابی سال ۹۸ تبریک عرض می‌کنم و از خداوند می‌خواهم خدمات و موفقیت‌های هیئت استمرار پیدا کند.

گفتنی است در حاشیه این سفر جلسه‌ای تخصصی با حضور ریاست فدراسیون، روسای هیئت‌های شهرستانی و نمایندگان ورزشکاران (نصیری، کردستانی، پورمیرزایی، دلپسند) برگزار و مشکلات هیئت و ورزشکاران مطرح شد.

 

     

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu