1403/5/22

کد خبر: 25642

1400-10-11 13:25:24

پاراتکواندوکاران ایران در جمع برترین‌های جهان

 

فدراسیون جهانی جدیدترین رنکینگ پاراتکواندوکاران را اعلام کرد.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جدیدترین رنکینگ جهانی پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.

"مهتاب نبوی" بانوی پاراتکواندوکار کشورمان با ۸۲/۵۰ امتیاز در رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K41) ایستاد.

"سعید صادقیان‌پور" نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم (K42) با ۱۹۳/۵۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. "سجاد جوانبخت" در این وزن و کلاس ۴۴ با ۴۷/۳۴ امتیاز رده سیزدهم را به خود اختصاص داد.

"محمدرضا شعبانی" هوگوپوش وزن ۷۵- کیلوگرم (K42) با کسب ۷۹/۹۳ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاد و "مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با ۸/۸۲ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.

"احمد نریمانی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (K42)نیز با ۱۷۶/۳۰ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد. "مهدی بهرامی آذر" در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K43) با ۹۶/۵۰ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

"مهدی پوررهنما" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K44 ) با ۱۸۱/۸۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفت. "محمود جعفرزاده" نیز با ۴۷/۷۹  امتیاز در رده چهاردهم جای گرفته است. "علیرضا بخت" در این وزن نیز در رده چهل و هفتم ایستاد.

"اصغر عزیزی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۴ K) با ۱۴۱/۱۸ امتیاز همچنان در جایگاه پنجم قرار دارد. "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۴۰/۳۸ امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داد. "محسن عبدی" در این وزن نیز جایگاه پنجاه و نهمی را در به خود اختصاص داد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu