1403/5/22

کد خبر: 25760

1400-10-11 13:25:24

حضور رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین حاضر شد.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، امروز دوشنبه نهم تیر ماه، جلسه ای با حضور دکتر صالحی امیری رئیس، دکتر سجادی مشاور عالی، دکتر سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری، اسبقیان رئیس، حمیدی سرپرست دبیری، سیدباقری بازرس، نصیری نایب رئیس بانوان، گلشنی معاون ورزش قهرمانی، حسین پور سرپرست خزانه دار فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان در جلسه دیدار با دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه و اطلاعاتی درباره انجمن‌ها، فعالیت‌های فدراسیون و نیز آخرین سهمیه‌های کسب شده در پارالمپیک توکیو، به بیان عملکرد کاروان ایران در ادوار مختلف پارالمپیک و بازی های پاراآسیایی پرداخت.

وی ادامه داد: درگذشت سیامند رحمان برای ورزش کشور و به ویژه خانواده بزرگ جانبازان و معلولین یک فاجعه بود چرا که قهرمان ارزشمندی را از دست دادند. از دکتر صالحی امیری، که از وی به عنوان محور وحدت، همگرایی و وفاق در ارکان ورزش کشور یاد می‌شود، برای حضور ارزشمندشان در فدراسیون و نیز رونمایی از تندیس زنده یاد سیامند رحمان در محل کمیته ملی المپیک و پارالمپیک تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: از خسروی‌وفا به لحاظ تمام تلاش‌ها و زحماتی که برای جایگاه فدراسیون و توسعه زیرساخت‌ها در حوزه جانبازان و معلولین و نیز توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در جهت پیشبرد اهداف فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در طی این سال‌ها کشیدند، تشکر و قدردانی می کنم. همچنین از دکتر صمیمی برای فعالیت‌هایی که در طول دو سال خدمت خود در فدراسیون داشتند و نیز همکارانم که از بدو ورود من در تلاش هستند قدردانی می نمایم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu