1403/5/22

کد خبر: 25769

1400-10-11 13:25:24

صالحی امیری: مرحوم رحمان نماد غرور و هویت ملی است/ تبدیل تهدید به فرصت توسط ورزشکاران جانباز و معلول

رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بازدید کرد.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، صالحی امیری در جلسه صبح امروز بیان کرد: این مجموعه اهمیت زیادی دارد چرا که شامل انسان‌هایی است که از حقوق طبیعی محروم هستند، اما با اراده، انگیزه و جدیت، نقص عضو را از یک عارضه به فرصت تبدیل کردند. ورزشکاران و جانبازان با غرور و غیرت خود به معمارانی تبدیل شدند که تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.

رییس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: ما نسبت به ورزشکاران جانباز و معلول تکلیف و دینی داریم تا ظرفیت ها را در سطح ملی، آسیایی و پارالمپیک بررسی و به نمایش بگذاریم.

صالحی امیری اظهار کرد: باید در شهرستان ها و در توسعه زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری بیشتری صورت بگیرد تا ورزشکاران آنها دسترسی بهتری به امکانات داشته باشند.

وی افزود: نباید نگاه ترحم آمیزی به ورزشکاران جانباز و معلول داشته باشیم بلکه این نگاه باید از روی غرور و غیرت ملی باشد. مرحوم رحمان، انسان بزرگی بود که نماد غرور و هویت ملی ما شد. و باید از این دید نگاه کنیم که این عزیزان می توانند برای کشور آبرو و غرور ملی ایجاد کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: امروز در ارکان ورزش قهرمانی اعم از وزارت ورزش و جوانان تا فدراسیون های ورزشی حداکثر انسجام و همدلی وجود دارد و این باعث می شود وارد حاشیه نشویم و در متن حرکت کنیم و این به معنای تلاش برای رسیدن به قله موفقیت، سکوهای قهرمانی، توسعه زیر ساخت ها و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی است.

 

 

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu