1403/5/23

کد خبر: 25881

1400-10-11 13:25:24

دیدار اسبقیان با رئیس هیئت استان همدان

رئیس فدراسیون امروز با پروین قربانیان رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان همدان دیدار کرد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، پروین قربانیان رئیس هیئت استان همدان به منظور بهره‌‌گیری از نظرات رئیس فدراسیون برای ارتقا ورزش استان، امروز شنبه ۱۴ تیر ماه طی جلسه‌ای، با دکتر اسبقیان و با حضور کشاورز نوری معاون امور استان‌ها، درباره توانمندسازی افراد دارای معلولیت از طریق ورزش، آئین‌نامه ترویج فعالیت های ورزشی و جذب دستگاه‌های مختلف در زمینه توسعه ورزش دیدار و گفتگو کرد.

قربانیان رئیس هیئت همدان بیان کرد: در دیدار امروز، درباره نیازها و مشکلات استان و نیز راه‌اندازی مجموعه ورزشی اختصاصی برای جانبازان و معلولین در استان با رئیس فدراسیون صحبت کردم.

وی ادامه داد: در راستای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستگاه های مختلف دولتی از جمله سازمان بهزیستی، آموزش و پرورش و ... استان جلسات متعددی را برگزار کردیم. همچنین به منظور توسعه هیئت‌های ورزشی استان، در روزهای اخیر هیئت شهرستان بهار راه‌اندازی شد و در این هفته نیز هیئت تویسرکان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

رئیس هیئت همدان در پایان گفت: هدف‌مان به‌ روزرسانی اطلاعات ورزشکاران، توسعه ورزش همگانی و شناسایی استعدادهای استان است تا به سوی ورزش قهرمانی بهتر حرکت کنیم.

 

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu