1403/5/23

کد خبر: 26068

1400-10-11 13:25:24

نم‌نم: به دنبال پرورش نسل تازه در ورزشکاران استان هستیم/ سازماندهی کمیته‌های ورزشی در سال جدید

با پایان ارزیابی عملکرد استان‌ها، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین تهران با ۸۶۷ امتیاز در مکان اول گروه «الف» قرار گرفت، به این بهانه گفتگویی با رئیس هیئت استان انجام دادیم که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید.

منصور نم نم، رئیس هیئت تهران در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: در ابتدا از آقای طباطبائیان رئیس سابق هیئت تشکر می کنم که با وجود تمام موانع و مشکلات، به گونه ای عمل کردند که هیئت عنوان نخست گروه الف را بدست آورد. به طور حتم زحمات او بر کسی پوشیده نیست و ما در ادامه مسیر هم از حضور طباطبائیان بهره خواهیم برد تا بتوانیم در کنار هم و با پیشبرد اهدافمان، از عنوان هیئت در سال ۹۹ دفاع کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته در ابعاد مختلف مانند بحث ورزش قهرمانی، همگانی و نیز آموزش فعالیت داشتیم و توانستیم در رویدادهای قهرمانی کشور، لیگ، اردوهای تیم ملی نمایندگانی را داشته باشیم.

نم نم اظهار داشت: همچنین در بحث استعدادیابی افراد مختلف را در ورزش قهرمانی و همگانی شناسایی کردیم و آنها را با ورزش افراد دارای معلولیت آشنا ساختیم. در نظر داریم در سال جدید نیز با شناسایی ورزشکاران جوان،جانبازان مدافع حرم، نسل تازه ای را در استان تهران فعال نماییم.

رئیس هیئت تهران افزود: پیش از شیوع بیماری کرونا، همزمان با مناسبت‌های مختلف، فعالیت های ورزشی در فضاهای سبز شهرداری در رشته های بوچیا، دوچرخه سواری، کتل بل برگزار کردیم.

نم نم عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، جلسات متعددی را به منظور سازماندهی کمیته های ورزشی هیئت برگزار خواهیم کرد تا فعالیت های خود را ادامه دهند و به شناسایی استعدادها بپردازند. همچنین با تشکیل شورای ورزشکاران، از حضور آنها برای پیشرفت رشته های مختلف استفاده می کنیم.

وی تصریح کرد: در نظر داریم با ایجاد منابع مالی و در راستای سیاست‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان تهران، مجموعه ورزشی سمیه را تکمیل کنیم تا فضایی برای ورزش جامعه هدف ما یعنی افراد دارای معلولیت استان فراهم شود.

نم نم اظهار داشت: در ادامه نیز به دنبال برگزاری مجمع عمومی استان هستیم تا بتوانیم تقویم ورزشی هیئت را در سال جدید بررسی نماییم و با توجه به شرایط بیماری کرونا و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی به سمت هدف های هیئت حرکت کنیم.

وی عنوان کرد: به طور حتم نگاهی به ورزش بانوان خواهیم داشت و تیم والیبال نشسته دختران را تشکیل خواهیم داد. همچنین به دنبال راه اندازی رشته ویلچرانی هستیم تا در این بخش هم نمایندگانی داشته باشیم.

رئیس هیئت استان تهران در پایان گفت: از رئیس فدراسیون برای حمایت‌هایی که از هیئت داشته است تشکر می کنم و امیدوارم با تداوم این روند شاهد موفقیت‌های ورزش جانبازان و معلولین استان تهران باشیم و ما بتوانیم ورزشکاران حرفه ای را برای افتخار آفرینی برای کشور تربیت نماییم و به پیشبرد اهداف فدراسیون کمک کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu