1403/5/23

کد خبر: 26095

1400-10-11 13:25:24

مرادی: اهداف هیئت در سال جدید را بر ۷ محور تنظیم کردیم/ با همدلی جایگاه مان را تداوم بخشیدیم

در پایان ارزیابی عملکرد استان‌ها، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین هرمزگان با ۴۰۳ امتیاز، مکان دوم از گروه «ج» را به خود اختصاص داد و به این بهانه، گفتگویی با رئیس هیئت انجام دادیم که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید.

دکتر احمد مرادی، رئیس هیئت هرمزگان گفت: با توجه به سختی ها و دشواری هایی که با ورزش افراد دارای معلولیت همراه است ما توانستیم با همدلی و همراهی اعضای هیئت، مربیان، ورزشکاران و حامیان به جایگاه مان در سال ۹۸ را تداوم ببخشیم.

وی در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ادامه داد: ۸ ماه از سال را در گرما به سر می بریم که این کار را برای همه دشوار می کند اما با این وجود فعالیت و تلاش های ورزشکاران، مربیان و مسئولان هیئت ادامه دارد و همین موضوع باعث افتخار ما است.

هفت تیم از هرمزگان در مسابقات لیگ حضور داشتند

مرادی افزود: در سال گذشته هیئت هرمزگان توانست نمایندگانی را در اردوهای تیم ملی به صورت مدعو و ثابت داشته باشد و ۷ تیم از استان در رقابت های لیگ باشگاهی حضور داشتند. چرا که ما به بحث ورزش قهرمانی که یکی از ملاک های ارزیابی برای عملکرد هیئت ها است، اهمیت ویژه ای می دهیم.

وی تصریح کرد: در بعد ورزش همگانی، با سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش استثنائی همکاری داشتیم و در مناسبت های مختلف، برنامه و مسابقاتی را برگزار کردیم. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان حمایت ویژه ای از استان های مرزنشین داشته باشد تا بتوانیم ورزش همگانی را توسعه و گسترش دهیم.

رئیس هیئت عنوان کرد: استان هرمزگان، ورزشکاران با استعداد زیادی دارد که توانستند به تیم های ملی راه پیدا کنند اما خیلی از آنها با مشکل ایاب و ذهاب مواجه هستند که باید تلاش کنیم با رفع آن، مسیر را برای تداوم فعالیت ورزشکاران هموار نماییم.

علی رغم دشواری ها تلاش همکارانم قابل تقدیر است

وی اظهار داشت: در ارزشیابی سال ۹۷، رتبه دوم گروه (ج) را کسب کردیم و خوشبختانه توانستیم با همدلی و همکاری اعضای هیئت، مربیان، ورزشکاران جایگاه مان را حفظ کنیم. تلاش همکارانم قابل تقدیر است که با وجود سختی ها در طول این سال ها سعی کردند هیئت رتبه خوبی داشته باشد.

مرادی بیان کرد: اهداف هیئت را بر هفت محور تنظیم کردیم. در سال جدید با محوریت ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و برنامه های فرهنگی ورزشی در مدارس استثنائی، استعدادیابی، برگزاری دوره های آموزشی ( مربیگری و داوری) در رشته دوومیدانی، بسکتبال، والیبال نشسته، جذب حامیان مالی برای فعالیت های ورزشی فرهنگی، فعال کردن هیئت های شهرستان ها، همراهی با ورزشکاران در زمان شیوع ویروس کرونا برنامه های هیئت را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس هیئت هرمزگان در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون تشکر می کنم که جهت ارتقا ورزش جانبازان و معلولین تلاش می کنند، حمایت آنها قابل تقدیر است. امیدوارم که با تدوام این روند شاهد موفقیت های هر چه بیشتر ورزشکاران دارای معلولیت باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu