1403/5/23

کد خبر: 26391

1400-10-11 13:25:24

میرشفیعی: هدف‌مان از برگزاری رقابت‌های مجازی، حفظ آمادگی جسمانی ورزشکاران است

دبیر انجمن وزنه‌برداری جانبازان و معلولین گفت: مسابقات آنلاین را با هدف حفظ آمادگی جسمانی ورزشکاران برگزار می کنیم.

سیدمحمدرضا میرشفیعی دبیر انجمن پارا وزنه‌برداری کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا باعث لغو اردوها و مسابقات مختلف شد، طی جلساتی با مسئولان فدراسیون، مقرر شد همزمان با ایام عید سعید غدیرخم به منظور حفظ سلامتی و آمادگی جسمانی ورزشکاران، رقابت های پارا وزنه برداری مردان را به صورت مجازی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار نماییم.

وی ادامه داد: پس از آنکه مهلت اعلام آمادگی هیئت ها به پایان رسید، دستورالعمل مسابقات تنها برای استان هایی که در موعد مقرر اعلام حضور کرده باشند ارسال خواهد شد و هر استان می تواند در هر وزن ۲ نماینده داشته باشد.

دبیر انجمن افزود: پارا وزنه برداران در این مسابقه، ابتدا باید از وزن خود فیلم گرفته و سپس روی تخته رفته و وزنه را مهار نمایند. هر ورزشکار در ۳ حرکت پشت سر هم وزنه را به بالای سر خود می برد و در نهایت فیلم ارسالی توسط داوران قضاوت خواهد شد تا نفرات برتر مشخص شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این مسابقات با هدف حفظ آمادگی جسمانی ورزشکاران برگزار می شود، زمان دو دقیقه ای برای مهار وزنه را در قانون این مسابقات لحاظ نکردیم تا آرامش پارا وزنه برداران حفظ شود.

دبیر انجمن پارا وزنه برداری در پایان گفت: عملکرد نفرات شرکت کننده توسط انجمن و کادر فنی مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت تا بتوانیم استعدادهای این رشته را شناسایی نماییم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu