1403/5/23

کد خبر: 26951

1400-10-11 13:25:24

کشفیا: اجرای برنامه های انجمن به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا بستگی دارد

رئیس انجمن والیبال نشسته گفت: مسابقات لیگ و جام حذفی را برنامه ریزی کردیم اما برای اجرای آن تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

علی کشفیا رئیس والیبال نشسته کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: شیوع بیماری کرونا مانع از برگزاری اردوها، مسابقات لیگ و جام حذفی شد اما ورزشکاران ما زیر نظر مربیان تمرینات خود را در منزل پیگیری کردند و از طریق فضای مجازی با آنها در ارتباط هستند تا سطح آمادگی شان کاهش پیدا نکند.

وی ادامه داد: سال گذشته عملکرد خیلی خوبی از نظر برگزاری رقابت های لیگ برتر و دسته یک داشتیم. همچنین رقابت های جام حذفی مردان فرصتی شد تا ارزش فنی والیبالیست هایی که پیش از این شناخته نشده بودند، مشخص شود و بتوانیم نفرات برتر را شناسایی نماییم.

کشفیا تصریح کرد: در نظر داریم رقابت های جام حذفی را در گروه بانوان برگزار نماییم تا ورزشکاران مستعد این گروه را نیز مشخص کنیم.

رئیس انجمن والیبال نشسته در پایان گفت: مسابقات لیگ برتر، دسته یک و نیز جام حذفی در دو گروه مردان و بانوان برنامه ریزی شده است و ما برای اجرای آن تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم و هر زمان که مجوز لازم از سوی این ستاد و وزارت ورزش و جوانان صادر شود، رقابت ها را آغاز خواهیم کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu