1403/5/23

کد خبر: 27084

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدارسیون

نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در جلسه امروز دوشنبه ۱۷ شهریور ماه، که با حضور اسبقیان رئیس، نصیبی و نصیری سرپرست نواب رئیس، حمیدی سرپرست دبیری، معاونین و مدیران برگزار شد، روند فعالیت واحدها در زمینه آموزش، ورزش قهرمانی و همگانی و امور استان ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست، اسبقیان در ابتدا از برگزاری شایسته مجمع عمومی فدراسیون در روز گذشته تشکر کرد و اظهار داشت: تائید دکترعلی نژاد، نشان از روند صحیح انجام امور مربوط به مجمع دارد و خوشبختانه توانستیم با شایستگی این مراسم را برگزار کنیم.

همچنین رئیس فدراسیون در ادامه به واحدها دستور داد تا پیگیر درخواست هایی که از سوی برخی از روسای هیئت های استانی در مجمع مطرح شده، باشند.

اسبقیان به کلیه واحدهای فدراسیون تاکید کرد تا آمار دقیقی از فعالیت های خود به صورت به روز شده داشته باشند تا هر زمان که لازم بود، آخرین اطلاعات در دسترس مخاطب قرار گیرد.

رئیس فدراسیون همچنین درباره مصاحبه مدیران با اصحاب رسانه نکاتی را در خصوص هماهنگی ها یادآوری کرد.

در ادامه جلسه، کشاورز ترک مدیر واحد آموزش در خصوص پیگیری های صورت گرفته جهت برگزاری دوره های مجازی گفت: در تلاش هستیم تا با توسعه بخش آموزش مجازی، دوره های بیشتری را در زمینه دانش افزایی مربیان، داوران و ورزشکاران را برگزار نماییم.

در پایان جلسه، کشاورز معاون امور استان ها درباره امتیاز دهی و شاخص ارزشیابی مطالبی را مطرح کرد و مقرر شد به منظور پیگیری و توسعه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان ها، به شاخص ارزشیابی سال ۹۹، این مصوبه نیز اضافه شود تا عملکرد هیئت ها در این زمینه بررسی و بر اساس آن امتیازدهی صورت گیرد.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu