1403/5/23

کد خبر: 27145

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: شاهد انتخابات سالمی بودیم/ از قهرمانان این استان ادب و معرفت آموختم

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در مجمع انتخاباتی استان فارس درباره عملکرد هیئت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مجمع انتخاباتی هیئت استان فارس صبح امروز برگزار شد.

اسبقیان در این مجمع بیان کرد: از مدیرکل و نیز موسوی، خالدی معاونین و تمام همکاران اداره ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر می کنم که این فرصت را ایجاد کردند تا ضمن برگزاری مجمع انتخاباتی، در بدو ورودم به این استان بتوانم به ساحت مقدس حضرت شاهچراغ (ع) و نیز شهید محراب و سرافراز آیت الله دستغیب ادای احترام کنم.

وی ادامه داد: از زمان حضورم به عنوان مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون ها تا حضورم در فدراسیون، این مجمع یکی از سالم ترین مجمع های انتخاباتی بود که دیدم.

اسبقیان افزود: آنچه مسلم است، استان فارس و شیراز شهر علم، ادب، معرفت و عرفان، در حوزه اخلاق، مهربانی و بزرگواری و مهمان نوازی در کل کشور مشهور است. افتخار داشتم به عنوان دونده فدراسیون دوومیدانی چندین سال در باشگاه حافظیه در ماده های ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر مسابقه بدهم.

وی تصریح کرد: استان فارس قهرمانان ارزشمندی در حوزه دوومیدانی پرورش داده است که آنها از دوستان و هم دوره‌ای‌های من هستند که در اردوهای تیم ملی سالیان طولانی در کنار هم بودیم و من از این قهرمانان با اخلاق جانباز و معلول این استان ادب و معرفت آموختم.

رئیس فدراسیون اظهار داشت: خوشحالم استان پهلوان پرور فارس، قهرمانان ارزشمندی در حوزه جانبازان و معلولین را در دامان خود پرورش داده است. ساره جوانمردی، سمیرا ارم و دیگر ورزشکاران پارالمپیکی استان از افتخارات کشورمان هستند که ما به وجود آنها در فدراسیون افتخار می کنیم. امیدوارم که در پارالمپیک نیز جزو افتخار آفرینان کشورمان باشند. امراله دهقان دیگر قهرمان ارزشمند و اخلاق مدار این استان که افتخارات ارزشمندی را برای ایران عزیزمان رقم زده است. ورزشکاران این استان جزو مفاخر و افتخار افرینان کشور محسوب می شوند.

اسبقیان عنوان کرد: در این انتخابات دوستان ارزشمندی از جانبازان سرافراز حضور داشتند. کاندیدهای این دوره می توانستند به عنوان رئیس هیئت انجام وظیفه کنند.امروز این انتخابات بازنده نداشت و همه برنده بودند. چرا که اعلام آمادگی برای خدمت به جامعه جانبازان و معلولین به لحاظ معنوی یک پیروزی است. من اولین مربی ورزش جانبازان و معلولین در استان خودم بودم. این افتخار را داشتم در اردبیل، تیم جانبازان و معلولین را در بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تشکیل دهم.

رئیس فدراسیون تاکید کرد: زمان انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولین، طی صحبتی که با وزیر ورزش و جوانان داشتم تصمیم گرفتم از انتخابات فدراسیون دوومیدانی انصراف بدهم و در این فدراسیون ثبت نام کنم چرا که خدمت به ورزش جانبازان و معلولین را برای خودم ذخیره آخرت می دانم و با این نیت در انتخابات فدراسیون حاضر شدم و با خدای خودم معامله کردم.

اسبقیان ادامه داد: از برادر جوانمان صباغ زاده که توانست اعتماد مجمع را جلب کند می خواهم به طور حتم از ظرفیت دیگر کاندیدها در جایگاه‌های مختلف برای پیشرفت عملکرد هیئت بهره ببرد که این راز موفقیت است.

وی افزود: آرزوی توفیق برای هیئت استان فارس و مسئولین آن دارم. فدراسیون جانبازان و معلولین خود را مکلف می داند که از توسعه ورزش قهرمانی و همگانی  با رویکرد علمی و فرهنگی این استان حمایت کند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: جایگاه استان فارس باید پیشرفت کند. اکنون در بین ۳۱ استان هفتم هستید. اما می توانید با تلاش، همت مضاعف جایگاه خود را ارتقا دهید. امیدوارم که این مجموعه در سال های آتی با همکاری و تامل هیئت با اداره کل ورزش و جوانان استان و نیز فدراسیون در رده های بالاتر قرار بگیرد.

گفتنی است در پایان مجمع، دکتر اسبقیان با ورزشکاران وقهرمانان این استان به گفتگو پرداخت و درخواست های آنها را برای پیگیری های آتی یادداشت کرد.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu