1403/5/23

کد خبر: 27197

1400-10-11 13:25:24

شمشکی: به دنبال میزبانی برای مسابقات بین المللی هستیم/ رقابت های قهرمانی جهان اهمیت بالایی دارد

رئیس انجمن پارااسکی گفت: به منظور کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی نیاز به حضور در میادین بین المللی داریم.

عیسی ساوه شمشکی رئیس انجمن پارااسکی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: رقابت های کسب سهمیه پارالمپیک  زمستانی ۲۰۲۲ در صورتی که شرایط دنیا نسبت به بیماری کرونا مساعد باشد از زمستان امسال آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما باید حداقل در پنج تورنمنت بین المللی حضور داشته باشند تا با کسب امتیاز و افزایش رنکینگ بتوانند سهمیه بازی های پارالمپیک را بدست آورند.

شمشکی تصریح کرد: با فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای کسب میزبانی رقابت های بین المللی و دیگر برنامه های انجمن صحبت کردیم و در صورت موافقت و برپایی این رویداد، فضایی برای شناسایی ورزشکاران برتر برای اعزام به رقابت های کسب سهمیه خواهیم داشت.

وی افزود: اگر بتوانیم میزبانی مسابقات را در تقویم IPC ثبت کنیم به طور حتم یک ناظر از کمیته بین المللی پارالمپیک حضور خواهد داشت و این بهترین فرصت برای ما است تا تمام ورزشکاران مان با کمترین هزینه در این رویداد شرکت کنند و بتوانند رنکینگ خود را ثبت نمایند.

رئیس انجمن عنوان کرد: البته برگزاری رقابت ها، اردوهای متمرکز و نیز حضور در رویداد های بین المللی بستگی به شرایط جامعه و دنیا نسبت به بیماری کرونا دارد و ما برای انجام هر فعالیتی، شرایط مان را به ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام خواهیم کرد تا با دریافت مجوز از این ستاد، موافقت مسئولین و با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های انجمن را عملیاتی کنیم تا سلامت ورزشکاران با مشکلی مواجه نشود.

شمشکی اظهار داشت: هدف اصلی انجمن افزایش سهمیه پارالمپیک تیم ملی نسبت به دوره قبل است و امیدواریم که بتوانیم با برنامه ریزی مناسب این هدف را محقق سازیم و حضور موفقی در بازی های ۲۰۲۲ داشته باشیم.

وی بیان کرد: پیش از بازی های پارالمپیک، مسابقات قهرمانی جهان نیز برگزار می شود که این رقابت ها به دلیل تاثیر بر افزایش رنکینگ ورزشکاران و نیز حضور بهترین پارااسکی بازان در آن، برای ما بسیار اهمیت دارد. امیدوارم که بتوانیم در این رویداد شرکت کنیم تا جایگاه تیم ملی و وضعیت ملی پوشان مان را در مقایسه با حریفان در سطح جهان بسنجیم.

رئیس انجمن در پایان گفت: امیدوارم باز هم شاهد حمایت های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون از انجمن و تیم ملی پارااسکی باشیم و ورزشکاران ما با کسب مدال های خوشرنگ در مسابقات برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu