1403/5/24

کد خبر: 27982

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: از انتخاب حمیدی رضایت دارم/ برای اجرای دستورات ستاد مبارزه با کرونا سختگیرانه عمل می کنیم

رئیس فدراسیون گفت: از پیشنهادم درباره انتخاب حمیدی به عنوان دبیر رضایت دارم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، امروز سه شنبه ۱۵ مهر ماه، طی جلسه ای با حضور اسبقیان رئیس و معاونین و مدیران فدراسیون، حکم دبیری حمیدی به وی اهدا شد.

اسبقیان ضمن قدردانی از زحمات حسین پور دبیر سابق فدراسیون، بیان کرد: از پیشنهادم درباره انتخاب حمیدی به عنوان دبیر رضایت دارم چرا که او چندین سال در فدراسیون فعالیت کرده است و با ورزشکاران، پرسنل و انجمن ها تعامل و همکاری لازم را دارد و پیگیر اجرایی شدن برنامه ها و اهداف فدراسیون است.

وی درباره مسابقات رکوردگیری پارادوومیدانی اظهار داشت: در روزهای آینده با حضور مسئولین انجمن برای پیگیری اعتراضات برخی از ورزشکاران و نحوه برگزاری این رویداد جلسه ای را برگزار خواهیم کرد.

اسبقیان در خصوص برگزاری اردوها و رویدادهای ورزشی عنوان کرد: در نشستی که با خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار کردیم، حفظ سلامتی ورزشکاران به عنوان اولویت اصلی برنامه ها و مسابقات بیان شد.

وی افزود: من هم مانند رئیس کمیته ملی پارالمپیک عقیده دارم که نباید برای رسیدن به قهرمانی سلامتی ملی پوشان را در معرض خطر بیماری کرونا قرار داد و در صورتی بخواهیم اردو یا رویدادی را برگزار کنیم به طور حتم ورزشکاران باید ابتدا تست سلامتی بدهند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: دغدغه ورزشکاران برای حضور در میادین مختلف را درک می کنیم اما ما برای حفظ سلامتی آنها در زمان برگزاری اردوها و مسابقات برای اجرایی شدن دستورات ستاد مبارزه با کرونا و پروتکل های بهداشتی سختگیرانه عمل می کنیم.

در پایان این جلسه حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: از حسن نظر رئیس فدراسیون قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانیم با همکاری مسئولین و پرسنل در جهت پیشبرد اهداف فدراسیون حرکت کنیم.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu