1403/5/24

کد خبر: 28027

1400-10-11 13:25:24

بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از فدراسیون

مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صبح امروز از فدراسیون بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مهندس کریمی مدیرعامل و دکتر حسینی معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به همراه مهندس جلائیان مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی، صبح امروز چهارشنبه ۱۶ مهر ماه ضمن بازدید از فدراسیون، در جلسه ای با حضور اسبقیان رئیس، نصیبی سرپرست نایب رئیس، حمیدی دبیر و حسین پور سرپرست خزانه داری به گفتگو پرداختند.

در این نشست، اسبقیان ضمن تشکر از زحمات خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و همکاران در فدراسیون، به افتخارات چهل ساله ورزش جانبازان و معلولین در مسابقات برون مرزی، پارالمپیک و پاراآسیایی و وضعیت انجمن ها، ورزشکاران اشاره کرد و گفت: همواره این فدراسیون با موفقیت های ملی پوشان خود، در رویدادهای مختلف برای ورزش کشور افتخار آفرین بوده است.

وی ادامه داد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای دستگاه های مختلف وظایفی را برای حمایت از توانمند سازی ورزش معلولین مشخص کرده است که با اجرایی شدن آن، چشم انداز روشنی برای ورزشکاران جانباز و معلول در کل کشور پیش بینی می کنیم.

رئیس فدراسیون در پایان ضمن تشکر از حضور مهندس کریمی و هیئت همراه، بیان کرد: خوشبختانه همکاران متعهد و با تفکر بسیجی داریم که برای پیشبرد اهداف فدراسیون تلاش می کنند و امیدورام که با حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بتوانیم فضای خدمت رسانی به جامعه ورزش جانبازان و معلولین را گسترش دهیم.

مهندس کریمی نیز در این جلسه عنوان کرد: خسروی وفا انسان بزرگی است که با تلاش هایی که انجام داد باعث کسب جایگاه ارزشمند کاروان ورزش جانبازان و معلولین ایران در جهان شد و امروز شما هم با توانایی هایی که دارید به طور حتم ادامه دهنده این مسیر پر افتخار هستید.

وی افزود: با توجه به بازدیدی که انجام دادیم، اولویت هایی را در جهت ارتقا فضای فدراسیون برای توسعه زیر ساخت های ورزش جانبازان و معلولین مشخص کردیم که در جلسات بعدی به طور حتم در مورد اجرایی شدن آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پایان گفت: امیدوارم ما هم بتوانیم گامی در مسیر رشد و پیشرفت ورزش جانبازان و معلولین برداریم و از توسعه آن حمایت کنیم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu