1403/5/24

کد خبر: 28102

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه انجمن پارادوومیدانی/ شانس مجدد برای رکوردگیری دو ورزشکار

جلسه مسئولان فدراسیون و انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه ای به منظور بررسی مسابقات رکوردگیری پارادوومیدانی، با حضور اسبقیان رئیس، نصیبی و نصیری سرپرست نواب رئیس، حمیدی دبیر، گلشنی سرپرست معاون ورزش قهرمانی، ابراهیمی مدیر روابط عمومی فدراسیون و بهمن رضایی رئیس، شیعه نایب رئیس بانوان، موسوی دبیر انجمن و خلیلی رئیس کمیته داوران پارا دوومیدانی امروز یکشنبه ۲۰ مهر ماه برگزار شد. اسبقیان در این جلسه بیان کرد: ما همراه ورزشکارانمان هستیم و همواره تلاش شده به مشکلات و نقطه نظرات آنها توجه شود و به طور حتم با برطرف سازی مسائل، فضا را برای حفظ آرامش ورزشکاران مهیا می کنیم. تا ان شاءالله در پارالمپیک به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنند و افتخارآفرین ایران عزیز اسلامی باشند.

وی ادامه داد: ما باید مانند یک پدر در کنار ورزشکاران باشیم و با رفتار مناسب، روحیه آنها را حفظ کنیم تا با آرامش در رویدادها حاضر شوند.

رئیس فدراسیون گفت: نظرات ورزشکاران درباره این مرحله از مسابقات مورد بررسی قرار گرفت و به دو پارادوومیدانی کار برای حضور در رکوردگیری مجدد فرصت داده خواهد شد تا در یک زمان مشخص و تعیین فضایی که نسبت به شیوع بیماری کرونا مشکلی ندارد، با حضور داوران رکورد خود را ثبت کنند.

بهمن رضایی رئیس انجمن در این نشست اظهار داشت: از مسئولان فدراسیون برای برگزاری مسابقات رکوردگیری تشکر می کنم. پیش از شیوع بیماری کرونا و در سال های گذشته رقابت های قهرمانی کشور را با حضور ۴۰۰ ورزشکار برپا می کردیم. اشتباه در تمام مسابقات مختلف داخلی و جهانی رخ می دهد اما سعی کردیم میزان خطاها در مسابقات کم باشد. همیشه تلاش شده براساس تجهیزات و امکاناتی که در دسترس بوده مسابقات را به بهترین شکل برگزار کنیم.

رئیس انجمن گفت: از ورزشکاران حمایت می کنیم و در این مدت با کمک های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون سعی کردیم، تجهیزات مختلفی را در اختیار آنها قرار دهیم و این روند باز هم ادامه خواهد داشت.

عکس: رضا جوشقانی

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu