1403/5/24

کد خبر: 28446

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران / اهدای کتاب زندگی نامه شهید ابراهیم هادی به مسئولین فدراسیون

نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران با حضور رئیس، سرپرست نواب رئیس، دبیر و مدیران امروز شنبه سوم آبان ماه برگزار شد.

در ابتدا جلسه، اسبقیان بیان کرد: با توجه به شرایط سخت و افزایش شیوع بیماری کرونا، حفظ رعایت فاصله گذاری ها و نیز انجام دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا اهمیت بالایی دارد و ما برای حفظ سلامتی کارکنان، تلاش می کنیم با حضور حداقلی نیروها، فعالیت های فدراسیون را پیش ببریم.

وی ادامه داد: حمیدی در این مدت امور محوله و فعالیت های فدراسیون را به نحو احسن پیگیری کرده و به همین دلیل از او تشکر و قدردانی می کنم. هر زمان مدیران و کارکنان کار خود را به شایستگی انجام دهند باعث پیشرفت اهداف فدراسیون خواهند شد که این موضوع بسیار مهم است.

رئیس فدراسیون افزود: هفته پدافند غیر عامل فرصتی است تا اهمیت خون شهدا را برای حفظ امنیت و آرامش کشور به ما یادآوری کند. ابراهیم هادی یکی از این شهدای کشورمان بود. امروز کتاب "سلام بر ابراهیم" که درباره زندگی نامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی است در اختیار شما مدیران قرار می گیرد تا با کرامات و جایگاه رفیع این شهید والا مقام آشنا شوید.

در پایان این جلسه، مدیران واحدهای مختلف فدراسیون ضمن ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته، برنامه های آینده را مورد ارزیابی قرار دادند و به فعالیت های انجام شده درباره گرامیداشت هفته پارالمپیک در هیئت های استانی، روابط عمومی و دوره های مجازی واحد آموزش فدراسیون پرداختند.

        

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu