1403/5/24

کد خبر: 29002

1400-10-11 13:25:24

شبکه شکوه تشکیل شد/ جایگاه دوم فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در چالش "تو هم شروع کن"

شبکه شکوه شمس با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی راه اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، شبکه شکوه به منظور تعامل مسئولین کمیته ورزش همگانی فدراسیون‌های ورزشی با ریاست دکتر عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و نایب رئیسی دکتر بنی‌تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و دبیری ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی راه‌اندازی گردید و برای تمام مدیران ورزش‌های همگانی فدراسیون‌ها به عنوان اعضای شبکه احکامی صادر شد.

این شبکه با هدف ایجاد تعامل بیشتر بین مدیران ورزش‌های همگانی فدراسیون‌ها تاکنون دو نشست را برگزار کرده است و اکنون به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مجازی فعالیت های خود را پیگیری می کند.

چالش « تو هم شروع کن» یکی از اقدامات این شبکه است که فدراسیون‌های ورزشی کلیپ این چالش را درباره ورزش بانوان در صفحات اجتماعی خود منتشر کردند. مربیان و ورزشکاران پارالمپیکی نیز با حضور در این چالش، این کلیپ را در صفحات مجازی خود منتشر کردند تا در میان ۲۷ فدراسیون عضو در این شبکه، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با تعداد ۷۸ بار انتشار، در جایگاه دوم قرار گیرد.

گفتنی است، محمدرضا گلشنی به عنوان نماینده فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین حضور فعال در جلسات شبکه شکوه داشته و اکنون اعضای این شبکه به دنبال توسعه بحث سواد بدنی در میان جامعه ورزش هستند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu