1403/5/24

کد خبر: 29091

1400-10-11 13:25:24

سخنرانی رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در همایش تازه‌های علوم ورزشی و سلامت

اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه استان ایلام کنفرانس ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اداره کل ورزش و جوانان ایلام در نظر دارد با همکاری دانشگاه این استان همایش ملی " تازه‌های علوم ورزشی و سلامت" را باهدف رشد و توسعه دانش تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، ۱۹ تا ۲۰ آذرماه سال جاری با حضور اسبقیان رئیس فدراسیون و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد به عنوان سخنران به‌ صورت مجازی و آنلاین برگزار کند.

در این کنفرانس اسبقیان درباره نقش دستگاه‌های مختلف در ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخار آفرینی جانبازان و معلولین از طریق ورزش سخنرانی خواهد کرد.

ازجمله محورهای این همایش می‌توان به مواردی همچون فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، مدیریت ورزشی،آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی،بیومکانیک ، مهندسی و فناوری ورزشی، رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی اشاره کرد.

در این کنفرانس که دانشگاه‌ها، انجمن‌ها و بخش خصوصی همکاری دارند، بر جنبه‌های کاربردی و راهبردی و توسعه‌ای علوم ورزشی تأکید شده است.

از تمامی استادان، پژوهشگران، مربیان و دانشگاهیان دعوت شده است تا با ارسال مقاله و شرکت در این کنفرانس با تبادل یافته‌های پژوهشی و کاربردی خود موجب پرباری و اثربخشی کنفرانس در راستای اهداف آن باشند.

شرکت‌کنندگان می توانند جهت ثبت‌نام در این کنفرانس به وب‌سایت آن به نشانی http://ncsshi.ilam.ac.ir/fa مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۰۲۹۴۴۲۱۵ تماس حاصل نمایند.

همچنین کارگاه آموزشی اصول برنامه‌ریزی تمرین برای افراد CP با حضور کریمی‌زاده به عنوان مدرس برگزار می شود که علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۳ آذرماه در این دوره ثبت‌نام نمایند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu