1403/5/25

کد خبر: 29876

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه بررسی اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین

جلسه بررسی عملکرد و ارزیابی اردوی تیم ملی پاراتیراندازی امروز صبح برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه بررسی عملکرد و ارزیابی اردوی تیم ملی پاراتیراندازی با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر و ابراهیمی رئیس کمیته روابط عمومی فدراسیون، اله‌کرمی رئیس انجمن، امیری سرمربی و آقاعلی‌اکبری مربی تیم ملی امروز سه‌شنبه نهم دی ماه برگزار شد.

در ابتدا اله‌کرمی رئیس انجمن گزارشی درباره وضعیت اردو و نحوه برگزاری آن ارائه کرد. سپس امیری سرمربی تیم ملی ضمن اظهار رضایت از عملکرد فنی ملی‌پوشان، گزارشی از وضعیت رکوردی پاراتیراندازان در اردو بیان کرد.

در ادامه رئیس فدراسیون ضمن تاکید به لزوم اجرا و رعایت قوانین اردوهای تیم ملی توسط ورزشکاران و کادر فنی، عنوان کرد: اگر هدف و نگاه ما حضور موفق و پرقدرت در بازی‌های پارالمپیک توکیو و کسب سکوهای قهرمانی است باید به صورت حرفه ای با رعایت قوانین و مقررات، در امر برگزاری اردوها همکاری لازم را داشته باشیم. بدیهی است رعایت مقررات اردو، نظم و انضباط خواسته ی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون است.

وی افزود: اگر ورزشکاران درخواستی از فدراسیون و مسئولین دارند باید در ابتدا با سرمربی و سرپرست اردو مطرح کنند و پس از آن از طریق رئیس انجمن به مسئولان اطلاع داده شود و بررسی های لازم برای آن صورت گیرد.

اسبقیان اظهار داشت: فلسفه حضورم در فدراسیون به سبب حفظ ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه ما باید در این مسیر حرکت کنیم. من به نظرات رئیس انجمن و کادر فنی تیم ملی احترام می گذارم و از آنها انتظار اظهارنظر صریح همراه با رعایت جانب انصاف را دارم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: ملی‌پوشان و نیز کادر فنی برای حفظ سلامتی خود و دیگران باید درمدت زمان اردوها پروتکل های بهداشتی و دستورات ستاد مبارزه با کرونا را رعایت کنند تا خطر بیماری کرونا سلامتی آنها را تهدید نکند.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu