1403/5/25

کد خبر: 37428

1400-10-11 13:25:24

در پارالمپیک توکیو به دنبال کسب مدال طلا هستم

بیت سیاح گفت: رقابت های توکیو نخستین تجربه ام در این میدان بزرگ است که امیدوارم با کسب خوشرنگ ترین مدال همراه باشد.

صادق بیت سیاح ملی پوش دو و میدانی جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: حدود ۷ سال است که عضو تیم ملی هستم و در این مدت توانستم در رقابت های پاراآسیایی مدال خوشرنگی را کسب کنم. اکنون برای نخستین بار است که راهی مسابقات پارالمپیک می شوم و امیدوارم که در این رویداد بتوانم با کسب خوش رنگ ترین مدال برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

وی ادامه داد: از حریفانم شناخت خوبی دارم و نمایندگانی از چین و هند از رقبای جدی من هستند اما با تمریناتی که زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام دادم در شرایط خوبی به سر می برم و امیدوارم که دست پر به کشور برگردم.

بیت سیاح افزود: حضور در پارالمپیک آرزوی هر ورزشکاری است و من نیز از این موضوع مستثنی نیستم. باتوجه به اینکه توکیو نخستین تجربه ام در پارالمپیک است هیجان خاصی دارم و تلاشم می کنم تا این حضور با کسب مدال همراه باشد.

وی عنوان کرد: خانواده ام مشوق و حامی من برای حضور در ورزش بودند امیدوارم که با افتخار آفرینی در توکیو حمایت های آنها را به خوبی پاسخ دهم. بعد از اینکه توانستم همراه با تیم ملی در مسابقات آسیایی مدال آوری کنم انگیزه ای برای اطرافیانم شد تا آنها نیز وارد دنیای ورزش شوند.

ملی پوش دو و میدانی در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون و هیئت خوزستان برای تمام حمایت هایشان تشکر می کنم و امیدوارم که کاروان ایران دست پر از این رقابت های بازگردد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu