1403/5/25

کد خبر: 37632

1400-10-11 13:25:24

تا پای جان تلاش و مبارزه می‌کنیم/ مسابقات از سطح بالایی برخوردار است

اولین رکوردشکن کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: من و دیگر کمانداران ایران برای دستیابی به بهترین نتیجه در میدان پارالمپیک تلاش خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، غلامرضا رحیمی پس از پایان کارش در مرحله تعیین رنکینگ ریکرو انفرادی مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار داشت: مسابقه خوب و سطح بالایی بود. من مثل همیشه تمام تلاشم را کردم تا بهترین نتیجه را کسب کرده و باعث افتخارآفرینی کشورم شوم.

وی که با صدرنشینی در مرحله تعیین رنکینگ و ارتقای رکورد پارالمپیک به مرحله بعدی مسابقات رسید، خاطر نشان کرد: امیدوارم در رقابت‌های روزهای آتی باعث شوم که پرچم کشورم بالاتر از دیگر کشورها قرار بگیرد و نتایجی بهتر از امروز کسب کنم.

این کماندار کشورمان در واکنش به طرح این موضوع که مردم از کماندار کشورمان در بازی‌های پارالمپیک انتظار کسب مدال دارند، گفت: ما قطعاً هرچه در توان داریم می‌گذاریم. البته دیگر رقبا هم تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند، اما ما سعی می‌کنیم عملکردی بهتر داشته باشیم.

رحیمی با اشاره به رقبای خود برای دستیابی به مدال پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، تصریح کرد: حریفانم از ژاپن، فرانسه، آمریکا و تایلند خیلی خوب هستند، اما ما سعی می‌کنیم از آنها بهتر و برتر باشیم.

وی در مورد رقابت در هوای گرم هم اظهار داشت: ما به عشق اینکه پرچم کشورمان بالاتر از پرچم دیگر کشورها باشد در هر دمایی مبارزه می‌کنیم. ما تا پای جان تلاش و مبارزه می‌کنیم تا مردم را خوشحال کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu