1403/5/24

کد خبر: 38744

1400-10-11 13:25:24

مدالی که در پارالمپیک کسب کردم را مدیون دعای رهبر معظم انقلاب و مردم عزیزم هستم

پورمیرزایی دارنده مدال نقره پارالمپیک ۲۰۲۰توکیو دیدار با رهبرمعظم انقلاب را معنوی و انگیزه بخش توصیف کرد و گفت: کسب عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را مدیون دعای خیر رهبر عظیم الشان انقلاب و مردم عزیز کشورم می دانم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، منصور پورمیرزایی ملی پوش وزنه برداری بیان کرد: دیدار با مقام معظم رهبری برای من از مدالی که در توکیو کسب کردم بسیار ارزشمند تر است و بسیار خوشحال هستم که توانستم با فتح یکی از سکوهای بازی های پارالمپیک توکیو قلب رهبرم را شاد کنم و باعث خشنودی ایشان و مردم عزیز کشورم شوم.

نایب قهرمان پارالمپیک درادامه اثرات معنوی دیدار با رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و گفت: با این ملاقات صمیمانه، با انرژی مضاعف و امیدوارانه تلاش خواهم کرد تا در رویدادهای بعدی برای میهنم افتخارآفرین باشم .

پورمیرزایی همچنین سخنان رهبر انقلاب را از سر دلسوزی، حکیمانه و پدرانه توصیف کرد و افزود : ایشان با صبری وصف ناپذیر درخواست های ورزشکاران را شنیدند و توصیه های مدبرانه ی ایشان بر عمق جان ما نشست .

ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولین در پایان گفت: رهبرمعظم انقلاب تلاش های ورزشکاران جانباز و معلول را قابل تقدیر دانستند و در ادامه رفع نیازهای ما، برابری حقوق با ورزشکاران المپیکی را مورد تاکید قرار دادند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu