1403/5/24

کد خبر: 38749

1400-10-11 13:25:24

قهرمانان مشتاق دیدار با رهبر معظم انقلاب هستند / فرمایشات مقام معظم رهبری انگیزه ورزشکاران را صد چندان می کند

اسبقیان گفت: همواره قهرمانان، مدیران و مسئولین ورزشی مشتاق دیدار با رهبر عظیم الشان انقلاب هستند تا از رهنمودهای ایشان برای افزایش موفقیت ها بهره لازم را ببرند.

سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: دیدار با مقام معظم رهبری فرصت بسیار ارزشمندی برای جامعه ورزش به ویژه قهرمانان و مدال آوران بود. رهبر معظم انقلاب همواره با پیام هایی خود باعث ایجاد انگیزه مضاعف در ورزشکاران شدند که در روند افزایش موفقیت های ورزش کشور بسیار موثر است.

وی ادامه داد: دیدار با مقام معظم رهبری همیشه برای ورزشکاران خاطره انگیزه بوده است به گونه ای که همواره قهرمانان ما، مدیران و مسئولین ورزشی مشتاق دیدار با ایشان هستند تا از رهنمودها و بیانات ایشان برای افزایش موفقیت ها بهره لازم را ببرند.

اسبقیان افزود: رهبر معظم انقلاب ورزش را برای جامعه واجب و لازم می دانند و ایستادن جوان ایرانی روی سکوی قهرمانی و اهتزاز پرچم کشورمان و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی را مایه مباهات دانستند و با تشویق و تشکرهای خود روحیه قهرمانان را صدچندان کردند.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: مقام معظم رهبری هدف جامعه ما را رسیدن به قرب الهی دانستند و مسائل معنوی و ارزشی را اولویت تمام فعالیت ها عنوان کردند. روز گذشته، رهبر عظیم الشان انقلاب در فرمایاشات شان، به کلید واژه های مهمی اشاره فرمودند که باید از سوی مسئولین مورد توجه قرار گیرد. ایشان در خصوص موضوع به رسمیت نشناختن رژیم جنایتکار صهیونیستی در میادین ورزشی حجت را بر همه تمام کردند و فرمودند: "رژیم سفّاک، نسل‌کُش و نامشروع صهیونیستی تلاش دارد با حضور در میدان‌های بین‌المللی ورزشی برای خود مشروعیت کسب کند و مستکبرین جهانی نیز به او کمک می‌کنند اما مسئولان محترم ورزشی و ورزشکاران نباید در این حوزه، به هیچ وجه منفعل شوند".

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در راستای عدم رویارویی ورزشکاران ما با رژیم اشغالگر صهیونست فرمودند "ورزشکار سربلند ایرانی نمی تواند بخاطر یک مدال با نماینده رژیم جنایتکار دست بدهد. همچنین ایشان با اشاره به اقدامات متقابل رژیم صهیونیستی و حامیانش برای محروم کردن ورزشکاران، تأکید کردند: "وزارت ورزش و وزارت امور خارجه و دستگاه های حقوقی باید این موضوع را از راه های حقوقی دنبال و از ورزشکاران کشور و حتی  ورزشکاران مسلمان دیگر کشورها همچون ورزشکار الجزایری که اخیراً محروم شد، حمایت کنند."

اسبقیان بیان کرد: رهبر عظیم الشان انقلاب توجه ویژه به موضوع اشتغال و معیشت ورزشکاران را مورد توجه قرار دادند و به مسئولین وزارت ورزش و جوانان تاکید کردند تا این موضوعات را با برنامه ریزی مناسب عملیاتی کنند.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان می تواند با ایجاد کارگروهای مناسب، فرمایشات رهبر معظم انقلاب را اجرایی کند تا در دیدار های آینده شاهد پیشرفت شرایط اشتغال و معیشت قهرمانان باشیم.

وی عنوان کرد: ورزشکاران ما با اخلاص و با هدف متعالی قرب الهی در میادین مختلف حاضر می شوند و به همین دلیل است که می توانند نتایجی این چنین درخشان کسب نمایند.

اسبقیان اظهار داشت: در رقابت های توکیو قهرمانان ما مدال خود را به مقام معظم رهبری، سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدا تقدیم کردند. همچنین شاهد ادای احترام تیم ملی والیبال نشسته به مادر شهید بابایی بودیم و خانم جوانمردی با حجاب برتر در مراسم اختتامیه پرچمدار بودند که تمام این موارد نشان دهنده تربیت اسلامی قهرمانان و ملی پوشان ما است.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در سند راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب که در کمیته ملی پارالمپیک در حال تنظیم است به مسائل فرهنگی، ارزشی و معنوی نگاه ویژه شده است تا اخلاق پهلوانی و ارزش های معنوی در ورزش کشور نهادینه شود و با حمایت مسئولین شاهد تداوم موفقیت ها از سوی ورزشکاران پارالمپیکی باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu