1403/5/24

کد خبر: 38757

1400-10-11 13:25:24

رضایی سرپرستی کل مسابقات والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه را عهده دار است

اسبقیان گفت: هادی رضایی به عنوان سرپرست کل و نماینده فدراسیون جهانی در رقابت های والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه حضور دارد.

سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: والیبال نشسته از تیم های قهرمان و پر افتخار فدراسیون و پارالمپیک است و در طول این سال ها هادی رضایی برای موفقیت این رشته در میادین مختلف تلاش های زیادی کرده است.

وی ادامه داد: هادی رضایی در پارالمپیک توکیو علاوه بر هدایت تیم ملی، سرپرستی کاروان را نیز بر عهده داشت که مانند همیشه شاهد کارنامه موفقی از او بودیم.

اسبقیان افزود: در حال حاضر به دنبال برنامه ریزی میزبانی مسابقات والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه هستیم که قرار است در آبان ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شود که هادی رضایی سرپرستی کل مسابقات را بر عهده دارد و به عنوان نماینده فدراسیون جهانی در این رویداد حضور خواهد داشت.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: بر اساس تصمیم فدراسیون، انجمن و نیز خود هادی رضایی مقرر شد در رویداد آسیا و اقیانوسیه از ظرفیت های موجود در این رشته استفاده کنیم و بعد از این رقابت ها در خصوص کادر فنی برای رویداد مسابقات جهانی و بازی های پاراآسیایی چین تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: تیم ملی ما به دلیل حضور در اردوهای متعدد به جهت آمادگی برای پارالمپیک کمی خسته است و نیاز به استراحت دارد اما در رویداد آسیا و اقیانوسیه شاکله اصلی همان تیم ملی است که در پارالمپیک عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و با توجه به اهمیت بحث پشتوانه سازی در صورت لزوم از ظریفت های جدید نیز بهره خواهیم برد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: افتخار آفرینی ها و تلاش های هادی رضایی، مربیان و تیم ملی والیبال نشسته بر کسی پوشیده نیست و ما همواره از این تیم برای حفظ دفاع از عنوان قهرمانی جهان و پارالمپیک حمایت می کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu