1403/5/24

کد خبر: 39229

1400-10-11 13:25:24

جلسه مسئولین فدراسیون با انجمن ورزش کم توانان ذهنی

نشست مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با انجمن ورزشکاران ID امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، امروز یکشنبه هجدهم مهر ماه همزمان با آغاز هفته ملی پارالمپیک، جلسه ای با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، گلشنی مدیر ورزشی و برادران مدیر امور بین الملل فدراسیون و سروری رئیس و دیگر مسئولین انجمن ورزش کم توانان ذهنی برگزار شد که در ابتدای این جلسه سروری گزارشی درباره وضعیت ، اقدامات و اهداف این انجمن بیان کرد.

در ادامه حمیدی دبیر فدراسیون اظهار داشت: باید برای اجرایی شدن برنامه های این انجمن از مسیر مشخص کار را آغاز کنیم تا با برپایی مسابقات کشوری بتوانیم به رشد ورزش در جامعه هدف کمک نماییم.

سپس اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن تبریک به مناسبت ایام ماه ربیع الاول و آرزوی قبولی عزاداری ها در ماه محرم و صفر، عنوان کرد: فدراسیون در حال حاضر با وجود شیوع بیماری کرونا موفق شد با برپایی اردوهای پارالمپیک، این رویداد را با موفقیت پشت سر بگذارد و اکنون تیم های جوانان ما آماده مسابقات پاراآسیایی بحرین ۲۰۲۱ می شوند.

وی افزود: توجه ما به ورزشکاران پارالمپیکی و پاراآسیایی به معنای این نیست که انجمن ID را فراموش کردیم بلکه در کنار سایر رشته ها، به جامعه ورزشکاران کم توان ذهنی نیز توجه لازم را داریم و از وظایف فدراسیون است که در راستای توسعه ورزش این گروه نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: باید مسئولین انجمن با مدیر ورزش قهرمانی در خصوص اولویت بندی رشته های این انجمن برنامه ریزی کنند تا فدراسیون نیز بتواند برنامه ها و اهداف ورزش ID را اجرایی نماید.

در پایان جلسه و پس از بیان نقطه نظرات اعضای حاضر در این جلسه، مقرر شد تا مسئولین انجمن با اولویت بندی رشته های خود و برپایی جلسه با واحد ورزش قهرمانی فدراسیون، اهداف و برنامه های انجمن را مشخص و پس از تصویب اجرایی نمایند.

عکس: رضا جوشقانی

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu