1403/5/24

کد خبر: 39258

1400-10-11 13:25:24

جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای لرستان

هیئت ورزش های جانبازان و معلولین لرستان به مناسبت هفته ملی پارالمپیک جشنواره فرهنگی ورزشی این استان را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هیئت لرستان به مناسبت هفته ملی پارالمپیک، جشنواره فرهنگی ورزشی کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان را در رشته های دارت، دوومیدانی، بدمینتون و ورزش بومی محلی درسالن ورزشی شهدای زاغه با حضور آقایان هدایتی رئیس اداره ورزش و جوانان زاغه، بیرانوند رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرم آباد، الیاسی و احمدی رئیس و دبیر هیئت و یگانه فرد از پیشکسوتان ورزش جانبازان و معلولین  برگزار شد که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا گردید.

غبارروبی و گلباران مزار شهیدان شهر زاغه

به مناسبت هفته پارالمپیک ورزشکاران جانباز و معلول استان، پس از برگزاری همایش پیاده روی، در نماز پر شکوه جمعه شرکت کردند و سپس با حضور در مزار شهیدان، ضمن غبار روبی و گلباران مزار شهیدان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین  پور محمدی امام جمعه محترم شهر زاغه دربخشی از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته پارالمپیک، از ورزشکاران افتخار آفرین توکیو خصوصا قهرمانان ارزشمند این استان که بارها پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند تقدیر کرد.

دیدار مسئولین با امام جمعه محترم شهر زاغه

به مناسبت هفته پارالمپیک رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس بهزیستی و جمعی از روسای هیئت های ورزشی، ورزشکاران و معلولین تحت پوشش مراکز توانبخشی شهر زاغه با امام جمعه محترم این شهر دیدار کردند. در این دیدار که الیاسی رئیس هیئت استان و بهرامی رئیس هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان لرستان نیز حضور داشتند، محمد رازانی از پیشکسوتان ورزش جانبازان و معلولین به عنوان رئیس هیئت زاغه معرفی گردید.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu