1403/5/23

کد خبر: 39580

1400-10-11 13:25:24

اقدامات استانی به مناسبت ایام هفته پارالمپیک و تربیت بدنی

هیئت ورزش های جانبازان و معلولین لرستان از اقدامات این استان به مناسبت ایام هفته پارالمپیک و تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هیئت لرستان اقدامات مختلفی را در سطح این استان انجام داده است.

برگزاری مسابقات ورزشی در استان

مسابقات ویلچررانی ، دارت و بوچیا به مناسبت هفته پارالمپیک و یادواره کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان با مساعدت و همکاری ارزشمند اداره کل بهزیستی استان در مصلای الغدیر شهرستان خرم آباد برگزار شد که در پایان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، مدیرکل بهزیستی لرستان، معاون توانبخشی بهزیستی و معاون آموزش و پرورش استثنایی استان بعه نفرات برتر جوایزی اهدا شد. همچنین به مناسبت هفته تربیت بدنی یادواره کنگره ملی۶۳۰۰ شهید لرستان در مجموعه ورزشی شهدای جانباز خرم آبا، مسابقات بسکتبال با ویلچر برگزار گردید.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های فرهنگی

به همت هیئت لرستان نمایشگاه توانمندی های فرهنگی، صنایع دستی و افتخارات ورزشی در مصلای الغدیر خرم آباد با همکاری مراکز توانبخشی تحت پوشش بهزیستی استان برگزار شد که با استقبال و بازدید نمازگزاران و نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، مدیرکل بهزیستی لرستان، معاون توانبخشی بهزیستی ، معاون آموزش و پرورش استثنایی و فرماندهان نظامی و‌انتظامی همراه شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu