1403/5/23

کد خبر: 39780

1400-10-11 13:25:24

دکتر مرادی رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین هرمزگان شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین هرمزگان، دکتر احمد مرادی به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت هرمزگان امروز دوشنبه سوم آبان ماه با ریاست دکتر مسجدی، امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، نماینده آموزش و پرورش استان، نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه ها، روسای هیئت های شهرستان ها و اعضای مجمع برگزار و دکتر احمد مرادی با اخذ ۱۶ رأی به عنوان رئیس هیئت هرمزگان انتخاب شد.

دکتر محمداسد مسجدی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون در این مجمع بیان کرد: افتخار می کنم که من هم اهل جنوب کشور هستم و به عنوان نماینده مردم این منطقه در فدراسیون حضور دارم. از دکتر مرادی تشکر می کنم که با وجود مشغله هایی که دارند دلسوزانه برای ورزش جانبازان و معلولین استان تلاش می کنند که این موضوع جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: فدراسیون از تمام هیئت های استانی حمایت می کند. امروز نماینده مربیان در مجمع درخواستی را مبنی بر حضور مربیان استانی در اردوهای تیم های ملی مطرح کردند که به طور حتم در این خصوص با رئیس فدراسیون صحبت خواهم کرد تا در این زمینه با ایجاد راهکار مناسب بتوانیم از حضور مربیان در تیم های ملی بهره مند شویم.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون در پایان گفت: در خصوص سالن ورزشی که اداره کل استان در اختیار هیئت قرار داده است پیگیری های لازم را از سوی مسئولین خواهیم داشت تا هرچه سریعتر شرایط برای استفاده از این فضا مهیا شود.

گفتنی است در این مجمع از اسماعیل شهدادی رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین میناب به پاس زحماتشان در این هیئت و همچنین از مهندس معروفخانی مدیرعامل باشگاه فولاد هرمزگان به جهت حمایت از تیم های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر استان برای حضور در مسابقات لیگ، با اهدای لوح تقدیری از سوی فدراسیون تجلیل شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu