1403/5/23

کد خبر: 39939

1400-10-11 13:25:24

تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد / ملی پوشان جوان تجربه حضور در بازی های پاراآسیایی را دارند

ایزدی گفت: تیم  ملی در شرایط خوبی به سر می برد و امیدواریم بتوانیم در بازی های پاراآسیای بحرین بهترین نتایج را رقم بزنیم.

علیرضا ایزدی سرمربی تیم ملی شنای جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: تاکنون پنج مرحله اردوی آمادگی برای ملی پوشان برگزار شده است و در این مدت توانستیم برنامه های تمرینی  که مدنظر کادر فنی بود را برای شناگران اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط آمادگی ملی پوشان هر اردو بهتر می شود و شناگران در فاصله بین اردوها در استان های خود تمرینات شان را پیگیری می کنند تا با آمادگی کامل در بازی های پاراآسیایی بحرین حاضر شویم و بتوانیم خوشرنگ ترین مدال های را برای کشورمان بدست آوریم.

ایزدی افزود: در این زمان باقی مانده برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم. البته مسابقات ورزشی قابل پیش بینی نیست اما خوشبختانه تیم در شرایط خوبی به سر می برد و امیدوارم که بتوانیم در بحرین بهترین نتایج را بدست آوریم.

وی عنوان کرد: شناگرانی که در این دوره در رده جوانان حضور داند در دوره گذشته در رده نوجوانان ا حریفان خود رقابت کردند که این نشان از بحث پشتوانه سازی در تیم هلی شنا دارد و امیدوارم با حفظ این روند بتوانیم در تمامی رده های سنی موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی شنا در پایان گفت: برای تیم های ملی پشتوانه سازی انجام شده است اما باید با تداوم مبحث استعدادیابی، شناگران بیشتری را شناسایی کنیم تا بتوانیم در مواد مختلف در رویدادهای بین المللی مدال آور باشیم. از مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایت هایی که داشتند و مربیانی که در سطح استانی به آمادگی شناگران کمک کردند تشکر و قدردانی می کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu