1403/5/22

کد خبر: 40728

1400-10-11 13:25:24

در بازی های پاراآسیایی بحرین به دنبال قهرمانی هستیم

خاکی گفت: تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد و تمام ملی پوشان آماده حضور در مسابقات هستند.

عباس خاکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: شش مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و اکنون با ترکیبی که مد نظرمان بود راهی بحرین شدیم. در تیم ملی دو بازیکن لژیونر داریم. در تمام مراحل اردوها تلاش کردیم سطح فنی بازیکنان را با تمرینات تکنیکی و تاکتیکی ارتقا دهیم تا آماده حضور در مسابقات شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه به لحاظ آمادگی جسمانی و فنی تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد.امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در بازی های پاراآسیایی بتوانیم دست پر به کشور برگردیم.

خاکی افزود: مسابقات به صورت دوره ای است و تمام هشت تیم حاضر در این رویداد با یکدیگر به رقابت می پردازند تا چهار تیم نهایی مشخص شود و پس از آن دیدار رده بندی و فینال برگزار خواهد شد که تمام تلاش ما ابتدا حضور در فینال مسابقات و سپس کسب عنوان قهرمانی است.

وی عنوان کرد: تیم های خوبی در این دوره حضور دارند و ما برای تمام بازی هایمان برنامه ریزی لازم را داریم تا بتوانیم اهدافمان را محقق سازیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون برای تمام حمایت هایی که از تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu