1403/5/21

کد خبر: 42115

1400-10-11 13:25:24

شهید سلیمانی از جنس مکتب فاطمی و علوی بود

میرجلیلی گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شجاعت، اخلاص از حریم ولایت دفاع کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سرهنگ مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: در ایامی هستیم که از ارزش و قداست خاصی برخوردار است. فرارسیدن شهادت سردار دل ها و ایام فاطمیه را تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: خوشحالم که امروز در جمع قهرمانان ورزشی کشورمان هستیم که مانند شهید سلیمانی و شهدا برای برافراشته شدن پرچم کشورمان تلاش می کنند. شما نیز مانند سردار دل ها برای دفاع از ولایت وارد میدان می شوید.

سرهنگ میرجلیلی افزود: بصیرت به معنای بینش، باور و اعتقاد است که سردار دل ها با این بصیرت از اسلام دفاع کرد. شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مکتب آموزشی از جنس مکتب فاطمی و علوی بود.

وی عنوان کرد: صحبت درباره شهید سلیمانی بسیار سخت و دشوار است. او با شجاعت، اخلاص از حریم ولایت دفاع کرد. سردار، مردم دار بود و به دلیل محبوبیتی که داشت در سراسر جهان شاهد عزاداری برای او بودیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اظهار داشت: شما ورزشکاران نیز در دو میدان رقابت می کیند اولی میدان مسابقات برای کسب مدال و سکوهای قهرمانی و دومی میدان مبارزه با نفس است.

وی بیان کرد: وقتی ورزشکاران ما در مسابقات مختلف با ورزشکار رژیم اشغالگر صهیونست مبارزه نمی کنند نشان می دهد که در مکتب سلیمانی پرورش یافتند و هدفشان دفاع و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در پایان گفت: زمانی که ملی پوشان ما با مکتب سلیمانی در میدان مسابقات حاضر می شوند ارزش مدال آوری و قهرمانی هایشان بسیار بیشتر می شود. امیدوارم که بتوانیم دین مان را به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادا کنیم و در مسیر آنها گام برداریم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu