1403/5/21

کد خبر: 42208

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه امروز شنبه هجدهم دی ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، مشاوران و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

در ابتدای جلسه اسبقیان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: باتوجه به اینکه سویه جدید کرونا شیوع پیدا کرده است باید همچنان پروتکل های بهداشتی را به خصوص در اردوها و مسابقات رعایت کنیم تا سلامتی کارمندان و ورزشکاران با مشکل مواجه نشود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی های پاراآسیایی چین و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در اولولیت های فدراسیون قرار دارد، باید اردوها و مسابقات را بر این اساس برنامه ریزی کنیم. البته در کنار ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و نیز بحث استعدادیابی نیز باید مورد توجه قرار گیرد تا در هر دو زمینه شاهد رشد و توسعه باشیم.

در پایان رئیس فدراسیون گفت: در خصوص برنامه ریزی اردوها و مسابقات باید از نقطه نظرات مسئولین انجمن ها نیز استفاده کنیم تا با استفاده از تمام دیدگاه ها بتوانیم شرایط را برای آمادگی ملی پوشان مهیا سازیم.

در ادامه جلسه حمیدی دبیر فدراسیون بیان کرد: به جهت برگزاری اردوهای آمادگی تیم های ملی و نیز رقابت های قهرمانی کشور، ماه های پر کاری را در پیش داریم.

وی ادامه داد: در این مدت تلاش کردیم و تجهیزات ورزشی مورد نیاز استان ها را در اختیارشان قرار دادیم و در حال حاضر نیز سعی داریم با برنامه ریزی لازم سایر وسایل مورد نیاز را به هیئت های استانی ارسال نماییم.

مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های در دست اقدام واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu