1403/5/21

کد خبر: 42975

1400-10-11 13:25:24

جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر برگزار شد

با حضور مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین نشست بررسی و هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه هماهنگی و بررسی برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر امروز سه شنبه دوازدهم بهمن با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، گلشنی مدیر ورزشی، حسین پور خزانه دار، کشاورز نوری مدیر فرهنگی و حسینی روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن گرامیداشت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، بیان کرد: فرارسیدن سالروز تاریخی ورود امام خمینی (ره) را گرامی می دارم و این ایام را خدمت تمام همکاران تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: این ایام فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری است. در چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد درخشش و اقتدار ایران عزیزمان هستیم و امروز هیچ گونه تهدیدی متوجه امنیت جمهوری اسلامی ایران نیست.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر جهاد تبیین و بصیرت تاکید دارند و ما می بایست با تفکر و آگاهی در این مسیر گام برداریم. امیدوارم که مانند همیشه مردم کشورمان با اقتدار مقابل دشمن ایستادگی کنند.

گفتنی است در این نشست مقرر شد فدراسیون مطابق با برنامه های اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان اقدامات لازم در خصوص گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر را برگزار نماید.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu