1403/5/21

کد خبر: 43449

1400-10-11 13:25:24

برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیئت استان کرمانشاه

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان کرمانشاه امروز به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مجمع عمومی سالیانه هیئت کرمانشاه، امروز دوشنبه بیست و پنجم بهمن ماه، به ریاست اسبقیان و با حضور نصیری نایب رئیس بانوان و ماندگار فرد سرپرست امور استان های فدراسیون، دکتر رحیمی مدیرکل و عزیزی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، پرنیان رئیس و دیگرمسئولان هیئت، نمایندگان مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه ها و روسای هیئت های شهرستانی استان کرمانشاه به صورت مجازی و وبینار برگزار شد.

در ابتدای مجمع، پرنیان از عملکرد و فعالیت های سالیانه هیئت در سال ۱۳۹۹ در زمینه ورزش همگانی، قهرمانی و فرهنگی و نیز برنامه های تقویم ورزشی هیئت در سال ۱۴۰۱ و سپس خزانه دار هیئت درباره حسابرسی مالی گزارشی را ارائه کردند.

عزیزی معاون اداره کل ورزش و جوانان در این مجمع بیان کرد: از زحمات و تلاش پرنیان و همکاران ایشان در هیئت ورزش های جانبازان و معلولین کرمنشاه تشکر و قدردانی می کنم. خوشبختانه یکی از هیئت های فعال استان هستند که با برنامه ریزی های خوبی که انجام دادند، در این چند سال شاهد تحول و پیشرفت های خوبی از سوی این هیئت بودیم.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا زمینه همکاری و تفاهم نامه بین هیئت ورزش های جانبازان و معلولین با دیگر هیئت های استان را مهیا کنیم. همچنین این هیئت از زمین چمن مصنوعی خوبی برخوردار است که می تواند فضای مناسبی برای تمرین ورزشکاران فوتبال هفت نفره باشد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: امیدوارم که با حمایت های فدراسیون و تلاش هیئت در آینده شاهد حضور نسل جدیدی از قهرمانان جانباز و معلول استان کرمانشاه در میادین داخلی و بین المللی باشیم و روند موفقیت های هیئت ادامه داشته باشد.

در ادامه مجمع، اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: به روح پاک شهدا و امام عزیز شهدا درود و صلوات می فرستم و دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارم. از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان برای تلاش و زحمات ارزشمندشان در راستای توسعه ورزش جانبازان و معلولین در استان کرمانشاه تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: هیئت کرمانشاه یکی از ممتازترین مسئولین و روسای هیئت های استانی را دارد و پرنیان در طول این چند سال عملکرد خیلی خوبی داشته و ما در فدراسیون شاهد گزارش های خوب این هیئت و نیز حضور فعال ورزشکاران آن در مسابقات مختلف بودیم. هیئت کرمانشاه در سال گذشته توانسته جایگاه دوم منطقه ای و چهارم کشوری را از آن خود کند که امیدوارم این روند موفقیت با تلاش های مسئولین هیئت در سال آینده نیز تداوم داشته باشد.

اسبقیان در خصوص مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: این مصوبه توسط دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم کشورمان مجدد ابلاغ شد. این مصوبه حکم قانون را دارد و لازم الاجرا است. در این راستا با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان مکاتبه کردم و ایشان به معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی دستور ویژه دادند و مقرر شد طی هفته های آتی جلساتی با حضور وزارتخانه ها و دستگاه های عضو این مصوبه برگزار شود.

رئیس فدراسیون ادامه داد: در جلسه ای که در استان تهران برای اجرای مصوبه تشکیل می شود، وظایف کلیه دستگاه ها اعلام خواهد شد. فدراسیون به عنوان دبیر ستاد ملی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی موظف است تا عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان استان ها را در این زمینه مورد بررسی قرار دهد تا ظرفیت های این مصوبه فرصتی برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تولید ملی توپ بوچیا انجام شد و توانستیم تعدادی از این تولیدات را در اختیار استان ها قرار دهیم. در تلاش هستیم در خصوص دیگر تجهیزات مورد نیاز رشته های ورزشی نیز به تولید ملی برسیم و آنها را در اختیار استان ها قرار دهیم تا مشکل تجهیزات در هیئت ها رفع شود.

اسبقیان بیان کرد: مبحث استعدادیابی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که هیئت کرمانشاه می تواند با همکاری سازمان بهزیستی و بنیاد امور شهید و ایثارگران استان، در این زمینه اقدامات لازم را به جهت شناسایی ورزشکاران انجام دهد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کرمانشاه و همکارانم در فدراسیون تشکر می کنم و امیدوارم که روند پیشرفت هیئت ادامه داشته باشد.

رحیمی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان در پایان مجمع عنوان کرد: از فدراسیون برای حمایت هایی که از هیئت داشته است تشکر و قدردانی می کنم. هیئت کرمانشاه همکاری خوبی با دیگر هیئت های استانی دارد و باتوجه به امکاناتی که در استان داریم امیدوارم که بتوانیم در سال آینده میزبان رقابت های ورزش جانبازان و معلولین باشیم.

در پایان برنامه های هیئت و مفاد مجمع با تائید اعضا تصویب شد.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu