1403/5/20

کد خبر: 44487

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه امروز یکشنبه بیست و دوم اسفند ماه، با حضور رئیس، دبیر، مشاوران و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

اسبقیان در ابتدای جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ایام اعیاد ماه مبارک شعبان، برای تمام همکاران و ورزشکاران آرزوی سلامتی کرد و گفت: سال پرکاری به لحاظ برگزاری اردو تیم های ملی، مسابقات داخلی، حضور در رقابت های پارالمپیک و پاراآسیایی داشتیم و باتوجه به شیوع ویروس کرونا کار برای ما به لحاظ حفظ سلامتی ورزشکاران سخت بود اما با لطف و عنایت خداوند و همچنین حمایت های وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و تلاش های شبانه و روزی همکاران با موفقیت به پایان رساندیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در فدراسیون همکاران مسئولیت پذیری داریم که تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا ورزشکاران و ملی پوشان ما با آرامش آماده رقابت های بین المللی شوند. سال آینده نیز به لحاظ برگزاری مسابقات پاراآسیایی چین، از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدوارم که در سال ۱۴۰۱ هم شاهد تداوم موفقیت های ملی پوشان و ورزش جانبازان و معلولین باشیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: برای تمام همکاران و مردم کشورم آرزوی سالی توام با سلامتی و موفقیت دارم و امیدوارم که بتوانیم با همدلی و همراهی سال درخشانی را رقم بزنیم.

مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های انجام شده واحدهای خود در سال گذشته و همچنین برنامه های آتی گزارشی را ارائه دادند.

عکس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu