1403/5/19

کد خبر: 45402

1400-10-11 13:25:24

ورزشکاران ما به عنوان سربازان خط مقدم اقتدار و سلامت افتخار آفرینی می کنند / مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی فرصتی برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین

رئیس فدراسیون گفت: نگاه جمهوری اسلامی به ورزش، نگاه سلامت محور و بر اساس اقتدار ایران عزیز است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در مجمع انتخاباتی قزوین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اعضای حاضر در مجمع، بیان کرد: یاد و نام شهدای عزیز و امام عزیز شهدا را گرامی می دارم و به روح پاک آنها سلام و صلوات و درود می فرستم. پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک عرض می کنم. خداوند را شاکرم که امروز فرصت شد تا در کنار شما و دکتر علایی مقدم مدیر کل اداره ورزش و جوانان باشم. در ابتدای ورود توفیقی نصیب ما شد تا با حضور بر مزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان به خصوص شهید سرلشگر بابایی ادای احترام کنم.

وی ادامه داد: در این مجمع مدیر با سابقهای عهده دار هدایت هیئت ورزش جانبازان و معلولین قزوین شد. سوابق او نشان می دهد هیئت قزوین در آینده مسیر پیشرفت را سریعتر طی خواهد کرد. خدمت برای ورزش جانبازان و معلولین به طور حتم مورد قبول حضرت حق است.

اسبقیان افزود: در دیدار با مقام معظم رهبری، ایشان از اقتدار و موفقیت ورزشکاران پارالمپیکی تشکر و قدردانی کردند. رهبر معظم انقلاب به تمام موضوعات اشراف دارند و فرمودند که ورزشکاران پارالمپیکی خوب بودند و آرزو می کنم که بهتر از این هم باشند. این افتخاری برای دست اندرکاران رشته های ورزشی جانبازان و معلولین است و ثابت می کند ورزشکاران جانباز و معلول پهلوانان واقعی ورزش هستند.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: امروز اعضای حاضر در مجمع برای پیشرفت ورزش جانبازان و معلولین در استان قزوین در کنار هم جمع شدند. ورزشکاران ما بارها ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و این موضوع را در مسابقات مختلف نشان دادند.امروز نگاه جمهوری اسلامی به ورزش، نگاه ویژه است. نگاهی سلامت محور و بر اساس اقتدار ایران عزیز است. ورزشکاران ما به عنوان سربازان خط مقدم اقتدار و سلامت افتخار آفرینی می کنند که بسیار ارزشمند است.

اسبقیان بیان کرد: به دیندار تبریک می گویم. امیدوارم با روحیه ای که از او دیدم این هیئت مسیر پیشرفت را طی کند. از زحمات آزادمنش برای هیئت تشکر و قدردانی می کنم. هیئت در این مدت به دور از حاشیه کار خود را انجام داد که امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رئیس محترم جمهور ابلاغ شده و به منزله قانون و لازم الاجرا است. در این مصوبه فرصت بسیار زیادی قرار دارد. ۱۶ دستگاه اجرایی مکلف به حمایت از ورزش جانبازان و معلولین هستند. ستاد ملی به ریاست وزیر برای اجرای مصوبه تشکیل شده است. رئیس فدراسیون به عنوان دبیر در این ستاد حضور دارد و می بایست هر ۳ ماه گزارش هیئت های استانی را به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه دهد. امیدوارم که تمام هیئت های استانی با پیگیری این مصوبه از فرصت ایجاد شده برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین بهره لازم را ببرند و گزارش عملکردشان را ارائه کنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu