1403/5/19

کد خبر: 45501

1400-10-11 13:25:24

رستمی نباید عجولانه تصمیم بگیرد

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: رستمی نباید با حرفی که صحت آن مشخص نیست، تصمیم احساسی و عجولانه بگیرد و ما به طور حتم پیگیر این اتفاق هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون درباره موضوع خداحافظی روح‌الله رستمی از تیم ملی بیان کرد:‌ فدراسیون به هیچ عنوان در جریان این اتفاقات نبوده و ما نیز از طریق رسانه ها در جریان قرار گرفتیم. اینکه بیان شده از طرف مسئولان فدراسیون صحبت‌هایی صورت گرفته، چنین چیزی وجود ندارد و نمی‌دانیم چه کسی آن حرف‌ها را به پزشک رستمی گفته است.

وی ادامه داد: رستمی نباید با حرفی که صحت آن مشخص نیست، تصمیم احساسی و عجولانه بگیرد. او می بایست در ابتدا با ما که در فدراسیون هستیم این موضوع را مطرح می‌کرد نه اینکه به ما مطلبی در این زمینه نگوید. بر فرض کسی هم چنین حرفی را زده باشد، او باید ابتدا مسائل را با ما در داخل فدراسیون مطرح می‌کرد.

رئیس فدراسیون عنوان کرد:‌ رستمی قهرمان اخلاق مدار و ارزشمندی است و نباید اینگونه بدون صحبت با ما تصمیم بگیرد. ورزشکاران ما علاوه بر قهرمانی، اخلاق پهلوانی هم دارند.

وی اظهار داشت: در طول این مدت، در فدراسیون با حمایت کمیته ملی پارالمپیک، بهترین شرایط را در اردوها برای ملی‌پوشان فراهم کردیم که نتیجه آن را در پارالمپیک توکیو و بازی های پاراآسیایی بحرین نشان داده شد.

رئیس فدراسیون ضمن بیان اینکه وظیفه ما حمایت از ورزشکاران است، گفت: ما در تمام اردوها به ورزشکاران سر میزنیم. به شرایط قهرمانان واقفیم و با آنها همکاری داریم. توجه و رسیدگی به ورزشکاران همیشه در سرلوحه کارهای فدراسیون جانبازان و معلولین بوده است. به نظر من در شأن رستمی نیست که با حرفی که مشخص نیست چه کسی زده یک تصمیم بزرگ را بگیرد.اگر موضوعی هم پیش می‌آید دوست داریم ورزشکاران ابتدا با ما مطرح کنند. این موضوع در اولویت‌ کاری ما قرار دارد و به طور حتم این اتفاق را حل خواهیم کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu