1403/5/19

کد خبر: 45703

1400-10-11 13:25:24

از اهداف ما توانمندسازی ورزشکاران ویلچری و قطع عضو است / از اخلاق حرفه ای در کنار ورزش قهرمانی غافل نشدیم

اسبقیان گفت: همه ما برای رسیدن به یک هدف یعنی توانمندسازی ورزشکاران ویلچری و قطع عضو تلاش می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در نشست خبری اعضای هیئت اجرایی گفت: خوشحالیم که میزبان هیئت اجرایی فدراسیون بین‌المللی رشته‌های ویلچری و قطع عضو هستیم. همه ما برای رسیدن به یک هدف یعنی توانمندسازی ورزشکاران ویلچری و قطع عضو تلاش می‌کنیم. این یک فرصت ارزشمند برای آیواز برای ایجاد آکادمی بین‌المللی در ایران است. این ظرفیت در ایران وجود دارد تا به ورزشکاران این حوزه در ایران و سایر کشورها کمک کند. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد، البته به کمک رئیس آیواز در این مورد نیاز داریم.

اسبقیان ادامه داد: در کشور ایران، رهبر عزیز ما و همچنین دولت توجه ویژه ای به توسعه ورزش جانبازان و معلولین دارند و همواره فعالیت های ورزشکاران ما را به ویژه در پارالمپیک و پاراآسیایی رصد می کنند و ورزشکاران را مورد تشویق قرار می دهند. این فرصت بزرگی برای آیواز به جهت برگزاری دوره های آموزشی و میزبانی مسابقات مختلف است.

وی افزود: ایران میزبانی مسابقات زمستانی آیواز را بر عهده خواهد داشت و امیدوارم این مسئله، آغاز یک مسیر برای سایر میزبانی ها باشد. ما از اخلاق حرفه‌ای نیز در کنار مسائل قهرمان غافل نشدیم و این موضوع مورد اهمیت قرار دارد. این مسئله در قبال ورزشکاران سایر کشورها نیز وجود دارد. امیدوارم در کنار هم به اهداف جنبش پارالمپیک دست یابیم.

رئیس فدراسیون با بیان اینکه کمک به هم نوع و تمامی کشورها برابر با سیاست‌های کمیته پارالمپیک در اولویت برنامه‌های ایران قرار دارد، تاکید کرد: سیاست ایران این است که در میادین ورزشی قبل از قهرمانی، پهلوان بسازد. قطعا آقای رئیس و سایر اعضای آیواز صحبت‌های من را تایید می‌کنند.

اسبقیان بیان کرد: امیدوارم در کنار هم بتوانیم به اهداف و آرمان‌های جنبش پارالمپیک دست پیدا کنیم که همان آیین همت، عشق به میهن، روحیه جوانمردی و ایثار است. امیدوارم همه در کنار هم باشیم و بتوانیم به این آرمان‌های مهم دست پیدا کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu