1403/5/18

کد خبر: 47267

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون / مراسم معارفه طباطبائیان انجام شد

جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه امروز شنبه بیست و نهم خرداد ماه، با حضور رئیس، دبیر، مشاوران و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

اسبقیان در جلسه بیان کرد: رقابت های قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک به نحو احسن برگزار شد و تیم های خارجی حاضر در این رویداد نیز از مسابقات و برخورد خوب و شایسته با آنها رضایت کامل را داشتند. از کلیه همکارانم که در طی این چند روز برای برگزاری مسابقات تلاش کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت صرفه جویی در انرژی، امیدوارم که تمامی ما با به حداقل رساندن مصرف و رعایت، به حفظ منابع انرژی کشورمان کمک کنیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: بحث استعدادیابی به جهت پشتوانه سازی تیم های ملی حائز اهمیت است و به همین منظور باید کمیته استعدادیابی را در فدراسیون فعال کنیم تا جانبازان مدافعان حرم و امنیت کشور و نیز معلولین را به دنیای ورزش وارد کنیم.

مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های در دست اقدام واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

گفتنی است در پایان جلسه اسبقیان ضمن معارفه سید مجید طباطبائیان به عنوان سرپرست انجمن ورزش های پهلوانی و زورخانه ای، با آرزوی توفیق در امور محوله، حکم وی را اهدا کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu