1403/5/18

کد خبر: 47457

1400-10-11 13:25:24

ملی پوشان، سربازان خط اول فرهنگی ورزشی کشور هستند / مسئولین استان اصفهان به دنبال اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی باشند

اسبقیان گفت: امروز ورزشکاران ملی پوش سربازان خط اول فرهنگی ورزشی کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در مجمع عمومی هیئت اصفهان بیان کرد: از بردار ارزشمند جواد محمدی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر می کنم که این فرصت را فراهم کرد تا بتوانیم امروز در این مجمع در کنار شما باشیم. همچنین از دکتر کندری رئیس و دیگر مسئولین هیئت و اعضای حاضر در این مجمع قدردانی می کنم. هیئت اصفهان همیشه از هیئت های برتر کشور بوده است و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد و شاهد تداوم موفقیت های ورزشکاران این استان باشیم.

وی ادامه داد: خداوند بزرگ را شاکرم که امروز فرصت شد تا در بدو ورود به استان، بر مزار شهدای اصفهان حاضر شویم و به مقام شامخ آنها ادای احترام کنیم. استانی که لشکرهای خط شکن امام حسین (ع) و نجف اشرف اصفهان آن در هشت سال دفاع مقدس، افتخار آفرینی کردند.

اسبقیان افزود: ویروس کرونا در تمام دنیا مشکل ساز شد و ما نیز به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان شیوع این بیماری در اصفهان حضور پیدا نکردیم اما امروز خوشبختانه فرصت شد تا در کنار شما باشیم.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: امروز ورزشکاران ملی پوش سربازان خط اول فرهنگی ورزشی کشور هستند و فردی می تواند در ورزش و تیم ملی موفق باشد که زندگی و تمرکز خود را بر ورزش قهرمانی بگذارد.

وی اظهار داشت: من به عنوان ورزشکار و به عنوان مربی سال‌ها در عرصه ورزش فعالیت داشتم و سال ها در عرصه ورزش کشور تلاش کردم. تمام مواردی که امروز اعضای حاضر در مجمع بیان کردند را رسیدگی خواهم کرد.

اسبقیان تصریح کرد: ورزشکاران و قهرمانان باید اخلاق مدار باشند. آئین و فلسفه المپیک عشق به میهن، همت، نفرت از ترس، روحیه فتوت و جوانمردی است و هدف ورزش جانبازان و معلولین ارتقا سلامتی افراد این حوزه است.

وی بیان کرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رئیس محترم جمهور ابلاغ شده و به منزله قانون و لازم الاجراست. این مصوبه فرصتی برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین است. در این مصوبه ۱۶ دستگاه های اجرایی و وزارتخانه های اقدامات مشترک و تخصصی لحاظ شده است. کلیه وزارتخانه ها مکلف شدند انجمن های ورزش جانبازان و معلولین را در داخل وزارتخانه ها و به تبع آن در استان ها ایجاد کنند.

رئیس فدراسیون افزود: تمام این دستگاه ها مکلف شدند ساعاتی از سالن های خود را به صورت رایگان در اختیار هیئت ورزش های جانبازان و معلولین قرار دهند. ستاد ملی مصوبه به ریاست وزیر ورزش و جوانان و دبیری رئیس فدراسیون تشکیل شده است.

اسبقیان گفت: در استان ها باید جلسه ای با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان، استاندار و رئیس هیئت در خصوص اجرای این مصوبه برگزار شود تا گزارش عملکرد هیئت در خصوص آن به فدراسیون ارائه شود. تا رئیس فدراسیون به عنوان دبیر ستاد درباره همکاری هیئت ها و استان ها به ستاد ملی شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نماید.

وی بیان کرد: مجمع بسیار خوبی برگزار شد و ورزشکاران و مربیان دغدغه های خود را عنوان کردند که این نشان از پویایی ورزش استان و مجمع هیئت استان دارد.

رئیس فدراسیون در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات ارزشمند آقاباباگلیان گفت: در طول سالیان او منشا خدمات و اقدامات بسیار خوبی در هیئت استان بوده است و انشاالله در فرصتی مناسب از او تجلیل خواهیم کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu