1403/5/17

کد خبر: 48937

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه مسئولین فدراسیون با تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین و بدرقه ملی پوشان

مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با اعضای تیم ملی تیراندازی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه ای با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان و گلشنی مدیر ورزشی فدراسیون با اعضای تیم ملی تیراندازی امروز شنبه بیست و دوم مرداد ماه برگزار شد.

در این جلسه اسبقیان بیان کرد: امیدوارم ورزشکارانمان بهترین نتایج را کسب کنند و با دست پر به کشور بازگردند. مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تلاش کردند تا ملی پوشان در بهترین شرایط آماده این دوره از مسابقات شوند.

رئیس فدراسیون ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی تیراندازی گفت: در پارالمپیک توکیو شاهد درخشش تیم ملی تیراندازی و مدال آوری ساره جوانمردی بودیم. مطمئن هستم با روحیه خوب و تمرکز بالا تمام ملی پوشان ما در این رقابت ها موفق به کسب مدال و بهترین نتایج خواهند شد.

در ادامه این جلسه، اله کرمی سرمربی تیم ملی بیان کرد: اردوهای آمادگی متعددی را پشت سر گذاشتیم و تلاش کردیم تیم منسجمی راهی این دوره از مسابقات شود البته که ورزش قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم که با تلاش ملی پوشان بهترین نتایج رقم بخورد و دست پر به کشور بازگردیم.

در پایان این نشست، ملی پوشان و کادر فنی اعزامی به این مسابقات، با عبور از زیر قرآن کریم بدرقه شدند.

گفتنی است تیم ملی تیراندازی کشورمان متشکل از ساره جوانمردی، محمدرضا امینی، نسرین شاهی، مصطفی خادم عبدل‌آباد، مهسا حاجی‌محمدی، فائزه احمدی، سید محمدرضا میرشفیعی، زهرا غلام‌زاده، مبینا مسلمی، رقیه شجاعی و عبدالرضا توسلی خواه فردا یکشنبه بیست و سوم مرداد ماه برای حضور در مسابقات جام جهانی راهی کشور کره جنوبی می شود.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu