1403/5/17

کد خبر: 49196

1400-10-11 13:25:24

اردوهای آمادگی تیم ملی ب در رشته های مختلف آغاز می شود / حمایت از استعدادهای ورزشی از اهداف مهم فدراسیون است

گلشنی گفت: علاوه بر والیبال نشسته در سایر رشته های ورزشی اردوی تیم های ملی ب را آغاز خواهیم کرد.

محمدرضا گلشنی مدیر ورزشی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد:اردوهای تیم های ملی با نگاه حضور در بازی های پاراآسیایی چین در حال برگزاری است و تیم های ملی کشورمان در این فاصله در میادین مختلف نیز حضور پیدا می کنند تا علاوه بر ارزیابی عملکرد، آمادگی بیشتری برای هانگژو پیدا کنند.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما براساس سیاست های کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر کیفی گرایی در اردوها حضور دارند و در کنار کمیته، فدراسیون نیز از ورزشکاران شانس مدال نقره و برنز حمایت می کند تا تیم های ما با ترکیب کامل آماده مسابقات آینده شود.

گلشنی افزود: هدف گذاری ها از سوی فدراسیون انجام شده است و با برنامه ریزی که انجمن های ورزشی ارائه می کنند برنامه اردوها و مسابقات تنظیم و با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون برگزار می شود.

مدیر ورزشی فدراسیون عنوان کرد: استعدادیابی یکی از اهداف مهمی است که در کنار برگزاری دیگر برنامه های فدراسیون در حال انجام است. در این راستا کمیته استعدادیابی در فدراسیون در حال تشکیل است. در رشته والیبال نشسته شاهد برگزاری اردوهای تیم ملی ب و جوانان هستیم و در ادامه در رشته های وزنه برداری، شنا و دو و میدانی نیز اردو تیم ملی جوانان آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: توجه به ورزشکاران مستعد در رشته های مختلف از سیاست های فدراسیون است و سال گذشته شاهد افتخار آفرینی جوانان مان در مسابقات پاراآسیایی بحرین بودیم و به منظور حفظ انگیزه در بین ورزشکاران جوان و پشتوانه سازی تیم ملی بر اساس برنامه های فدراسیون اردوها را برای تیم های ملی ب برگزار می کنیم.

مدیر ورزشی فدراسیون در پایان گفت: هدف گذاری صحیحی در رده جوانان و بزرگسالان انجام شده است و امیدوارم با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون شاهد تدوام موفقیت های ورزشکاران مان در مسابقات آینده باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu